voor de laffaards .

als ik je nu zie zal ik je vinden.

 
 
 
 
 
Martijn
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Emmen, Drenthe
Leeftijd: 26
Homepage: mnijenkamp.nl
Berichten: 8853
Geregistreerd: 07 / 2013
Subject:

Re: voor de laffaards .

 · 
Posted: 05.01.2015 - 19:50  ·  #61
Ach Harold, denk aan het voorjaar.. :D :yes:
R-W
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zuid NL
Leeftijd: 45
Berichten: 1532
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: voor de laffaards .

 · 
Posted: 05.01.2015 - 20:22  ·  #62
Je wordt helemaal niet 'afgezeikt' en was een serieuze reactie maar laat maar. <_<
PvL
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Omgeving Arnhem
Berichten: 3211
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: voor de laffaards .

 · 
Posted: 05.01.2015 - 22:48  ·  #63
Net op SBS6 ook zoiets gezien - banden lek gestoken (5x) en auto van voor tot achter bekrast.
Je zou ze toch....
lennard
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 117
Geregistreerd: 06 / 2012
Subject:

Re: voor de laffaards .

 · 
Posted: 06.01.2015 - 10:25  ·  #64
Verschrikkelijk zielig volk wat dit doet. Nadat ik de 2 albert heijn deukjes uit mijn s80 had laten halen op 14 sept. Via dit forum zat er een week later weer een in de deur.
Ik zet de auto ook altijd schuin, op een hoek, apart vak o.i.d neer of probeer naast een andere verzorgde auto te parkeren.
1 januari hebben een paar onverlaten de spiegel met flink wat geweld van onze 2e auto gesloopt. Gelukkig is deze punto zelf ook niet moeders mooiste dus kon voor 15 euro een spiegeltje halen op de sloop maar het is het principe.
Sloop je mijn auto per ongeluk? Geen probleem. Zoek dan ff contact met me (briefje) en dan regelen we het echt wel. Een ongelukje kan altijd gebeuren en dan waardeer ik de eerlijkheid heel erg.

Ik hoop niet dat ze ooit de spiegel van de s80 slopen want dan ben ik de ***. Zo'n elektrisch verstelbare, inklapbare, verwarmde spiegel met BLIS en in kleur kost en vermogen...

Ik denk dat veel slooppartijen door jaloezie komen. Een grote volvo ziet er erg duur uit maar is het eigenlijk niet. Kijkend naar mijn eigen auto (s80 uit 2007) dan is hij namelijk minder waard dan een jonge kia i30. Toch zullen ze eerder de volvo te grazen nemen en zullen ze die kia waarschijnlijk niet eens zien staan.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0