Vredestein

 
 
 
 
 
vpi
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 51
Berichten: 678
Geregistreerd: 05 / 2011
Subject:

Re: Vredestein

 · 
Posted: 12.03.2019 - 20:01  ·  #16
Mooie velgen Hans😎
flevodirk
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zeewolde
Leeftijd: 54
Homepage: lachvandedag.nl
Berichten: 1615
Geregistreerd: 08 / 2015
Subject:

Re: Vredestein

 · 
Posted: 12.03.2019 - 20:29  ·  #17
Wow.. prachtige velgen inderdaad, in erg goede staat zo te zien.. ik weet niet hoe ze voor de behandeling waren.. :-)

Maar helaas zonder banden aanleveren en 2x naar Zeeland op en neer is wat te veel van het logistiek-goede voor mij
(of is het klaar terwijl u wacht?)

Blanceren doen mijn vrienden van autoservice Schouten in Zwolle waar de slofjes ook opgeslagen zijn... bij mijn zomer set ook maar paar gram lood, maar wel best wat stoeprand schade aan de mooie zomervelgen helaas :'(
(winter velgen vind ik persoonlijk wat minder spannend..
DJ
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Vredestein

 · 
Posted: 12.03.2019 - 20:48  ·  #18
Zeker niet klaar terwijl U wacht.
Rene is een perfectionist en dat merk je aan alles.
Laat ik zeggen dat er een stoeprandridder met deze velgen bezig was geweest en 2 velgen waren niet zuiver rond, die zijn gericht.

Het proces;
Ze worden gereinigd, gestraald en krijgen een zuurbad.
Daarna worden ze gepoedercoat en vervolgens gespoten.
Als het spuitwerk top blijkt, dan pas word je gebeld en kun je ze ophalen.
Reken op 2 weken.

De wielen van de huidige V hebben ook stoeprandschade, dus ik denk dat die er binnenkort ook naar toe gaan.
Ik heb in het verleden redelijk veel werk van hem gezien, en allemaal met bovenstaand resultaat.
Dennis Finke
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 61
Geregistreerd: 09 / 2012
Subject:

Re: Vredestein

 · 
Posted: 12.03.2019 - 21:17  ·  #19
Hele mooie velgen Hans!

Toch nog maar is nadenken, het is bij mij 1 wiel waar een slag in zit voor zover ik kan merken...Wil eigenlijk de boel gewoon goed hebben voor er nieuwe banden onder gaan. Ben vrij kritisch op trillingen en rammeltjes in de auto zeg maar.

Liggen nu Pirelli’s onder, maar deze zijn gecupt.
PvL
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Omgeving Arnhem
Berichten: 3209
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: Vredestein

 · 
Posted: 12.03.2019 - 21:32  ·  #20
Quote door V70R^2


Na een hoop heen en weer discussie over de slechte kwaliteit heb ik de boel maar afgerekend en ben ik vertrokken, €950 ex BTW waar vooraf incl BTW was afgesproken, niet met de baas, die was op vakantie, maar was terug toen ik kwam afrekenen en corrigeerde de offerte.



De prijs leek zeer scherp, maar ik betaal voortaan liever €100 extra en ga wheeltrim in Nijkerk, daar word ook de naaf en het raakvlak netjes uitgedraaid en afgevlakt op de draaibank.

Zij hebben mijn 18" nebula's kort geleden mogen doen, en het resultaat was echt beduidend veel beter.



Naar een particulier toe moet men eigenlijk altijd een prijs inclusief BTW afgeven...

En ik heb juist met Wheeltrim in Nijkerk slechte ervaringen. Na verloop van tijd afbladderende lak enz. Ik laat alles wat hersteld moet worden alleen nog maar achter bij Wheelcare in Zeeland. Die heeft inmiddels drie sets van mij naar volle tevreden gecoat.

En zo heeft iedereen zijn eigen voorkeuren....
 
Selected quotes for multi-quoting:   0