Waar zijn nu de originele onderdelen nog te bestellen?

 
 
 
 
 
bartk
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Leeftijd: 53
Berichten: 1687
Geregistreerd: 09 / 2018
Subject:

Re: Waar zijn nu de originele onderdelen nog te bestellen?

 · 
Posted: 07.09.2019 - 00:46  ·  #16
hier lgt ook niks op voorraad, alles komt uit een central magazijn , maar vanuit dat central magazijn wordt er 3 keer perdag onderdelen rondgebracht.
V70R^2
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Leerdam
Leeftijd: 36
Berichten: 2034
Geregistreerd: 07 / 2015
Subject:

Re: Waar zijn nu de originele onderdelen nog te bestellen?

 · 
Posted: 07.09.2019 - 01:22  ·  #17
Precies, om 09:00 bellen (in mijn geval ergens in de avond/nacht laat een e-mailtje naar hoofd magazijn) en ik kan het rond middaguur ophalen.

Probeer goed te onderhandelen, neem je veel af? Start een groepje met meerdere volvisten op dat je bij 1 en dezelfde dealer je spullen haalt en je zit zo op 25-30% korting!
BBS
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: ZW-Drenthe
Leeftijd: 52
Berichten: 1443
Geregistreerd: 08 / 2018
Subject:

Re: Waar zijn nu de originele onderdelen nog te bestellen?

 · 
Posted: 08.09.2019 - 16:49  ·  #18
Quote door Oceanracer

Beste mensen,

Voorheen bestelde ik altijd mijn originele onderdelen voor het onderhoud van mijn V70 bij Maurits (parts4swedes), maar helaas is hij plotseling overleden. De website is om die reden niet meer in gebruik.

Op de site van Vstore kan ik alleen maar poetsmiddeltjes en andere niet noodzakelijke spullen bestellen.

En ik kan wel bellen met het centrale magazijn van Volvo Broekhuis in Hoogeveen, maar die vind ik zó klant-onvriendelijk (lees: belachelijk dat je op de vestiging niks meer kunt ophalen en/of laten bezorgen) dat ik daar niets meer wil bestellen.

Vraag is dus: Waar kan ik dan nog originele Volvo-onderdelen bestellen?


Quote door JJM

Wat ben ik dan blij met een dealer die nog gewoon normaal met klanten omgaat. De laatste keer dat ik belde (Vos, vestiging Zaltbommel) zegt hij: 'Zo, dat is lang geleden! Hoe is het met de Volvo?' Is toch leuk. Ik kom er graag. Aangezien mijn vrouw er elke week vier keer langskomt, kennen ze haar inmiddels ook :)

Broekhuis in Hoogeveen en zeker die magazijnpipo die daar zit is een griephannes eerste klas. Dat mensen daar überhaupt nog iets weghalen of kopen, laat staan een auto in onderhoud geven.
Er is niks mogelijk, wil ook niks doen en kan ook niks uitzoeken laat staan bestellen.

Als je belt voor een onderdeel en zegt dat het voor een classic is dan is het antwoord van hem standaard niet meer leverbaar.
Voor onderdelen ga ik nog wel eens naar Brouwer op Rogat, die wil echt nog het e.e.a. voor je uitzoeken en heeft ook nog onderdelen voldoende in het magazijn liggen.
Oceanracer
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 50
Geregistreerd: 08 / 2012
Subject:

Re: Waar zijn nu de originele onderdelen nog te bestellen?

 · 
Posted: 09.09.2019 - 20:19  ·  #19
Dat dus... Zó jammer, want ik voelde me bij Broekhuis in Assen al die jaren prima geholpen. Als ik belde wist men (Henk-Daan heette de beste man geloof ik) gelijk wie ik was, stond open voor suggesties, ook al kwamen die via het forum, was behulpzaam en flexibel.

Ik denk dat Broekhuis gewoon veel en veel te groot is geworden. Dan word je als klant een nummer en daar houdt het bij mij dan op. Vandaar dat ik erg blij was met Maurits, want hij heeft mij geregeld geholpen met tips en de benodigde onderdelen.

Ik heb nu een rare rammel die bij de multiriem vandaan lijkt te komen, maar is niet altijd aanwezig. Maar ik heb wel al wat contact met Poika gehad, dus als ik weet wat er kapot is, bestel ik bij hem de nodige onderdelen in elk geval.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0