Vandaag heb ik m'n CFE Ultra (OBD2-dongle) van Swede Solutions ontvangen. Ik moet 'm nog aan de computer hangen via de USB-kabel en configureren, maar eerst staat Sinterklaas voor de deur... Iemand hier al ervaring met de CFE Ultra, met name met het combineren van 'live' GPS-gegevens en andere gegevens tijdens het rijden (snelheid, toerental, enz.), filmopnamen en gegevens via de app RaceChrono? Zou graag eens een sessie op Zandvoort willen opnemen en posten op YouTube. Ik hou me aanbevolen voor tips.
nu nog bandjes erom en dan is de V70 weer wat knapper.. en dan ben ik denk ik klaar ook voorlopig met veranderen.. banden denk ik maar in 245/40 kopen, dan is het nog wat gevuld.. en een goed merk.. doet anders weer afbreuk aan de auto.. en voor de veiligheid ook beter..
ik had mezelf voorgenomen om rustig aan te doen, eigenlijk doe ik dat ook want ik koop niet iedere dag iets voor de auto ..ha ha.. wat een onzin... banden sowieso met velgbeschermer, ... zal nog eens even bij Leo's autoservice op de site kijken, is voor mij vlakbij .. en de prijzen zijn denk ik daar wel goed of heeft er iemand anders een goed bandenadres in de buurt van Dinteloord in 'n straal van een km of 40..?? natuurlijk komen er foto's wanneer de velgen erop zitten