Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

 
 
 
 
 
ed-oorklep
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 243
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

 · 
Posted: 19.01.2022 - 00:07  ·  #1171
Dit



Voor de V70...
1-wiel
Standkachel en koplamp deskundige
Avatar
Geslacht:
Locatie: Beers (nb)
Leeftijd: 50
Berichten: 2716
Geregistreerd: 04 / 2012
Subject:

Re: Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

 · 
Posted: 19.01.2022 - 17:29  ·  #1172
Succes met de montage..
zijschilden voor montage er ook bij?
ed-oorklep
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 243
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

 · 
Posted: 19.01.2022 - 18:04  ·  #1173
Dank je, zal me er de tijd voor nemen ;-).

Zijschilden nog niet, maar die zijn snel besteld als t nodig is.
Wel iets om ff op te letten, dankje!
1-wiel
Standkachel en koplamp deskundige
Avatar
Geslacht:
Locatie: Beers (nb)
Leeftijd: 50
Berichten: 2716
Geregistreerd: 04 / 2012
Subject:

Re: Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

 · 
Posted: 19.01.2022 - 18:11  ·  #1174
Zal flink wat aangepast moeten worden. Ben er ook mee bezig geweest jaren terug. Heb hem erop gehad maar was niet tevreden met het resultaat. Toen maar de sproeiers van de S60 gemonteerd, die vind ik veel mooier als de vaste sproeiers die op de V70 bumper zitten..
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
ed-oorklep
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 243
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

 · 
Posted: 19.01.2022 - 18:35  ·  #1175
Waar was je niet tevreden mee dan, sloot ie op plaatsen niet netjes aan of zo? Of was ie uiteindelijk niet stevig genoeg zonder n groot deel van de binnenbumper?
Die sproeiers zijn inderdaad een stuk mooier de S60 bumper die ik heb heeft geen sproeiers, dus ook mooi strak.
Ik zal m ns gaan passen binnenkort kijk ik dan wel weer verder.
1-wiel
Standkachel en koplamp deskundige
Avatar
Geslacht:
Locatie: Beers (nb)
Leeftijd: 50
Berichten: 2716
Geregistreerd: 04 / 2012
Subject:

Re: Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

 · 
Posted: 19.01.2022 - 18:45  ·  #1176
Er moet idd erg veel weg van het binnenwerk, en om de bevestigingsgaten aan de voorzijde te kunnen gebruiken moet je ook een oplossing bedenken.
Beugeltjes oid.....
ed-oorklep
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 243
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

 · 
Posted: 19.01.2022 - 18:48  ·  #1177
okay, zal ik daar extra op letten met passen en wat voor verzinnen. Thanks voor de tips in ieder geval!
Ciske
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dinteloord
Leeftijd: 50
Berichten: 240
Geregistreerd: 08 / 2021
Subject:

Re: Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

 · 
Posted: 20.01.2022 - 20:17  ·  #1178
Verlagingsveren voor de V70, nu nog erop zetten, maar ben in conclaaf met Joeri Huijsmans dus het zal zeker goed komen.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Noob
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Berichten: 455
Geregistreerd: 10 / 2012
Subject:

Re: Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

 · 
Posted: 30.01.2022 - 08:46  ·  #1179
Vandaag na vrij moeizame mailwisseling met Moman in Polen overeengekomen dat hij een custom dashboard (tegen stevige meerprijs) gaat maken voor de V70.
Ooit had de site een configurator maar die is er niet meer (zou wel terugkomen maar in beperktere vorm)

Ik vond dit Beemer dashboard wel mooi dus het wordt dit idee.
Alleen de glowgauges zullen groen licht stralen zoals de rest van bedieningspanelen etc
DDH
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oostenrijk
Leeftijd: 52
Berichten: 1256
Geregistreerd: 02 / 2013
Subject:

Re: Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

 · 
Posted: 30.01.2022 - 11:38  ·  #1180
Tja wat zou de oorzaak zijn van de moeizaame mailwisseling? De taal of het plan?

Ben erg benieuwd naar het resultaat. Dat BMW dashboard had ik in de X5..Maar hoe dat in een V70 past en/of staat??
Noob
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Berichten: 455
Geregistreerd: 10 / 2012
Subject:

Re: Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

 · 
Posted: 30.01.2022 - 18:15  ·  #1181
Adam (van Moman) is volgens mij een beetje sick and tired van alle zei….ds die van alles willen voor een dubbeltje.
Toen hij uiteindelijk in de mot kreeg dat ik serieus was EN begreep dat customwork geld kost werd de dialoog een stuk gemakkelijker.
Hoe dan ook ben ook redelijk benieuwd hoewel ik denk dat de boel er flink van opknapt.

We gaan het zien……
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3762
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

 · 
Posted: 02.02.2022 - 08:49  ·  #1182
4 nieuwe parkeersensoren besteld. Nu even wachten tot de boot/vliegtuig uit China hier is...
Overigens wel gek, gisteren deden de parkeersensoren het wel weer in eens :-/ En na een lange rit willen ze het spontaan soms ook wel eens doen als ik de auto kort er na weer start
ohz274
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: twente
Leeftijd: 58
Berichten: 3181
Geregistreerd: 07 / 2016
Subject:

Re: Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

 · 
Posted: 02.02.2022 - 09:01  ·  #1183
Quote door [-Tom-]

4 nieuwe parkeersensoren besteld. Nu even wachten tot de boot/vliegtuig uit China hier is...
Overigens wel gek, gisteren deden de parkeersensoren het wel weer in eens :-/ En na een lange rit willen ze het spontaan soms ook wel eens doen als ik de auto kort er na weer start


Vocht is vaak de oorzaak. Als ze op hun einde zijn is een beetje regenachtig weer al voldoende om een storing te geven.
Martijn137
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 34
Geregistreerd: 01 / 2022
Subject:

Re: Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

 · 
Posted: 02.02.2022 - 09:24  ·  #1184
Quote door [-Tom-]

4 nieuwe parkeersensoren besteld. Nu even wachten tot de boot/vliegtuig uit China hier is...
Overigens wel gek, gisteren deden de parkeersensoren het wel weer in eens :-/ En na een lange rit willen ze het spontaan soms ook wel eens doen als ik de auto kort er na weer start


heb je misschien een linkje? mijn parkeersensoren doen het niet, moet alleen nog checken of het de sensoren zijn of de module...... O-)
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3762
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

 · 
Posted: 02.02.2022 - 09:56  ·  #1185
Quote door Martijn137

Quote door [-Tom-]

4 nieuwe parkeersensoren besteld. Nu even wachten tot de boot/vliegtuig uit China hier is...
Overigens wel gek, gisteren deden de parkeersensoren het wel weer in eens :-/ En na een lange rit willen ze het spontaan soms ook wel eens doen als ik de auto kort er na weer start


heb je misschien een linkje? mijn parkeersensoren doen het niet, moet alleen nog checken of het de sensoren zijn of de module...... O-)

https://www.aliexpress.com/ite…4c4deFLjee
Check voor de zekerheid wel even of dit de juiste sensoren zijn, er zijn 2 soorten sensoren.

Quote door ohz274

Quote door [-Tom-]

4 nieuwe parkeersensoren besteld. Nu even wachten tot de boot/vliegtuig uit China hier is...
Overigens wel gek, gisteren deden de parkeersensoren het wel weer in eens :-/ En na een lange rit willen ze het spontaan soms ook wel eens doen als ik de auto kort er na weer start


Vocht is vaak de oorzaak. Als ze op hun einde zijn is een beetje regenachtig weer al voldoende om een storing te geven.

Ja, eentje is spontaan overleden een paar weken geleden nadat het gevroren had. Ik heb ze toen (allemaal) goed ingespoten met WD40 (=Water Displacement 40 8-)), maar dat mocht niet baten blijkbaar. Soms doen ze het, en soms niet. Volgens VIDA is de 2e sensor kapot
 
Selected quotes for multi-quoting:   0