Wisserblad enzo

 
 
 
 
 
Wakkerewilly
 
Avatar
 
Subject:

Re: Wisserblad enzo

 · 
Posted: 17.06.2022 - 16:53  ·  #16
Onderdelen handelaren doen aan kwartetten. Mag ik van jou ..... dan krijg je van mij......

Bosch wisserbladen worden mogelijk in een andere fabriek gmaakt.

Waar je ze ook koopt of laat monteren doe dat nooit bij Kwikfit.
Je betaalt de dealerprijs voor Bosch wisserbladen. Schrik niet van 78 euro voor drie wisserbladen.
De juiste naam voor Kwikfit is Slowfit. Een knipperlicht lampje achter vervangen bij een V70 kostte 35 minuten.
Dan blijkt het plastic afdek plaatje in de auto ook nog afgebroken te zijn.
flevodirk
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zeewolde
Leeftijd: 54
Homepage: lachvandedag.nl
Berichten: 1615
Geregistreerd: 08 / 2015
Subject:

Re: Wisserblad enzo

 · 
Posted: 18.06.2022 - 16:50  ·  #17
Tip: wat vele vrienden (ik ook) vergeten is dat de toestand van de ruit ook enige invloed heeft of de levensduur van de wissers!

Mijn S60 had vrij veel pitjes, soms vergat ik er iets aan te laten doen, maar meestal liet ik die gewoon vullen, geen nieuwe ruit (is ook vrij prijzig). Maar je kan je voorstellen dat het rubber sneller slijt is als het vaak over een onregelmatig/ beschadigd oppervlak moet schuiven! Die S60 versleet dus ook relatief snel wissers (Valeo en Bosch) vond ik.

Dus heeft je ruit aardig wat beschadigingen (al dan niet gerepareerd) dan kan je een keer overwegen om de volgende keer ook maar de ruit te laten vervangen. Vaak kan je dan wat langer doen met je wissers 😎. Voor mezelf ga ik maar een iets redelijks aanhouden, bv bij xx aantal pitjes een nieuwe ruit oid.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0