XC60 vraagjes

 
 
 
 
 
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: XC60 vraagjes

 · 
Posted: 11.01.2022 - 21:48  ·  #16
Ik zal van de week de instellingen na lopen.
En als het bij de mijne kan, zou het bij de jouwe ook moeten kunnen.
Wordt vervolgd.
PvL
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Omgeving Arnhem
Berichten: 3209
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: XC60 vraagjes

 · 
Posted: 12.01.2022 - 07:18  ·  #17
Ben niet bekend met jullie systeem, maar bij de T8 moest je, als ik me het goed herinner, eerst naar de bestuurdersprofielen gaan, daar jouw bestuurdersprofiel kiezen, dan het vinkje uitzetten zodat je kon wijzigen, vervolgens de te wijzigen instellingen aanvinken en daarna de gewijzigde instellingen in je eigen profiel opslaan door het vinkje weer aan te zetten.
Ik weet nog dat ik in het begin ook enorm heb lopen zoeken…
DJ--NeO--
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Maastricht
Leeftijd: 40
Homepage: itvoorons.nl
Berichten: 360
Geregistreerd: 02 / 2017
Subject:

Re: XC60 vraagjes

 · 
Posted: 12.01.2022 - 07:43  ·  #18
Quote door PvL

Ben niet bekend met jullie systeem, maar bij de T8 moest je, als ik me het goed herinner, eerst naar de bestuurdersprofielen gaan, daar jouw bestuurdersprofiel kiezen, dan het vinkje uitzetten zodat je kon wijzigen, vervolgens de te wijzigen instellingen aanvinken en daarna de gewijzigde instellingen in je eigen profiel opslaan door het vinkje weer aan te zetten.
Ik weet nog dat ik in het begin ook enorm heb lopen zoeken…


Dit is een goede tip, heb wel iets van "sleutelspecifiek" gezien in de instellingen, deze staat nu ingesteld, maar wellicht dien ik deze even uit te schakelen voor het instellen.
PvL
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Omgeving Arnhem
Berichten: 3209
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: XC60 vraagjes

 · 
Posted: 12.01.2022 - 09:55  ·  #19
En daarna weer in te schakelen. Succes!
DJ--NeO--
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Maastricht
Leeftijd: 40
Homepage: itvoorons.nl
Berichten: 360
Geregistreerd: 02 / 2017
Subject:

Re: XC60 vraagjes

 · 
Posted: 12.01.2022 - 19:12  ·  #20
Quote door PvL

En daarna weer in te schakelen. Succes!


helaas was het niet de oplossing.
stukje bestuurdersprofiel heb ik overigens ook niet in mijn auto, het in of uitschakelen van sleutelgeheugen maakt weinig verschil.
kan nog eens kijken of er andere instellingen zijn als ik de andere sleutel pak
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: XC60 vraagjes

 · 
Posted: 15.01.2022 - 17:19  ·  #21
Zoals beloofd kom ik even op de instellingen terug.
Ik heb in “my car” alles m.b.t. de spiegels uitgeschakeld (1 druk op de knop volstaat om hem in de kantelstand te krijgen, Dit zowel rechts, alsmede links).
Het stoelgeheugen, waar ook de spiegels aan gekoppeld zijn leg je vast door eerst de “M” knop op je stoel in te drukken en daarna het nummer.
Als je dit vast blijft houden, dan krijg je een melding op je tft scherm (snelheidsmeter).
Heeft er iemand anders in je auto gereden en je wilt je eigen stand terug, dan hoef je alleen het juiste nummer in te drukken totdat hij weer in de juiste stand staat.
flevodirk
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zeewolde
Leeftijd: 54
Homepage: lachvandedag.nl
Berichten: 1614
Geregistreerd: 08 / 2015
Subject:

Re: XC60 vraagjes

 · 
Posted: 15.01.2022 - 21:07  ·  #22
Ik weet het niet helemaal zeker, maar als ik het goed begrijp kan Frederik de spiegels wel laten kantelen bij inschakelen achteruit maar ze kantelen te ver! Is dat het??

Die ervaring heb ik dus niet, ik laat alleen de rechter kantelen en kan daarmee keurig alles goed zien.
Wat ik uit een ander forum begreep dat je ook met de hand soms het glas wat kan verplaatsen/duwen en daarna de funties even testen..
Daar was ie te ver gekanteld en met bovenstaande was dat opgelost. Bleek dat de spuit van de wasbox iets te krachtig was geweest 😉.

Laat maar weten wat het probleem is. Ik wil ook wel foto’s maken van de kanteling bij mijn karretje, als ik dat te zien is op een foto tenminste..
muziekfun
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Nijkerk
Leeftijd: 63
Berichten: 108
Geregistreerd: 07 / 2020
Subject:

Re: XC60 vraagjes

 · 
Posted: 16.01.2022 - 08:57  ·  #23
Goedemorgen, ik heb bij mijn auto, xc70 uit 2012, de mogelijkheid om een keuze te maken welke spiegel ik wil laten kantelen (dus wanneer nodig links of wanneer nodig rechts) door middel van het indrukken van de linker of rechter keuzeknop op de deur. In my car heb ik de optie spiegel kantelen uitgezet omdat ik het vervelend vind wanneer ik niet niet bij een stoep parkeer, dat hij kantelt.

Dit werkt voor mij het beste.

Hij kantelt trouwens niet te ver.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0