Ppff, al die modellen en de vele mogelijke problemen wat erg veel geld kost.
Heb nu de v70 t5 2005. Draagarmen laten doen, oliedruk herstel, Gt spoeling, motor spoeling. Meeste preventief laten doen.
Verder probleemloze auto. Echter zegt mijn vrouw dat we met de tijd naar een iets hogere auto moeten gaan kijken want deze is erg laag door het t5 onderstel (schijnt iets lager te zijn).
xc90 is erg mooi maar erg zwaar en daardoor hoge wegenbelasting. Door het gewicht aangewezen op een behoorlijke motor en daardoor hoog verbruik.
Om het niet over de typische kwalen te hebben. xc60 had een te kleine kofferbak. xc70 is een goede optie 2008 en jonger. Echter gezien de mogelijke problemen is een goede optie naar een ander merk te gaan kijken..
Aarrgghh, waarom kan er niet een (redelijk) probleemloos model gefabriceerd worden..
								
																
								
							Heb nu de v70 t5 2005. Draagarmen laten doen, oliedruk herstel, Gt spoeling, motor spoeling. Meeste preventief laten doen.
Verder probleemloze auto. Echter zegt mijn vrouw dat we met de tijd naar een iets hogere auto moeten gaan kijken want deze is erg laag door het t5 onderstel (schijnt iets lager te zijn).
xc90 is erg mooi maar erg zwaar en daardoor hoge wegenbelasting. Door het gewicht aangewezen op een behoorlijke motor en daardoor hoog verbruik.
Om het niet over de typische kwalen te hebben. xc60 had een te kleine kofferbak. xc70 is een goede optie 2008 en jonger. Echter gezien de mogelijke problemen is een goede optie naar een ander merk te gaan kijken..
Aarrgghh, waarom kan er niet een (redelijk) probleemloos model gefabriceerd worden..
. Bij mij was mijn Forester zo ongeveer de goedkoopste auto die ik ooit heb gereden. Een ton (van 350k km naar 450k km) mee gereden in 2,5 jaar met alleen kosten voor slijtage en onderhoud. Ook met mijn WRX heb ik inmiddels meer dan een ton km (van 100k km naar 210K km) gereden met ook alleen maar kosten voor slijtage en onderhoud.


