Yatour of Grom?

 
 
 
 
 
TPR Powerflush
Forumsponsor
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 1213
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Yatour of Grom?

 · 
Posted: 24.08.2014 - 15:59  ·  #16
ja, same here,
Wat mij steekt is dat Car Interface weet hoeveel pinnen er aan een HU 850 zitten ( althans als dat de core business is en je hebt al zoveel Nondeju gehad met dat type radio ) dan beveel je die kabel toch niet aan? of ben ik nu gek?

kijk, de Yatour zal best werken zonder RTI, maar als je wel RTI hebt wil je die stem toch wel horen lijkt me, zeker als je net een nieuwe set orig Volvo kaarten hebt gekocht.

ten slotte snap ik niet dat Car Interface geen melding maakt van de RTI problemen, zo houden zij zich zelf en niet te vergeten de klant onnodig aan het werk.
MikeS80
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Amsterdam
Leeftijd: 49
Berichten: 251
Geregistreerd: 08 / 2016
Subject:

Re: Yatour of Grom?

 · 
Posted: 09.08.2016 - 21:45  ·  #17
Quote door TPR Powerflush

Goed, ik dus ook een Yatour gekocht, zou passen om de HU 850.
Nou nee hoor, dus ik een y kabel besteld, dat zou wel werken.
Nou wederom nee hoor, de RTI werkte wel, echter zonder geluid, op drukke complexe wegen in het buitenland is het toch wel fijn wat vocale ondersteuning te krijgen.
Dus ik een verloopkabel besteld van 8 naar 13 pins of zo, dat zou zeker werken verzekerde men mij bij Car interface... ja ja.
Wederom de hele bende uitgebouwd en dat verloopkabeltje aangesloten op de Y kabel, maar helaas past de andere kant van de stekker niet in de HU 850.
Nu ben ik er klaar mee, kabels gaan terug en ik zet de Yatour op Marktplaats.
Conclusie ( loop met een boog om Yatour heen als je RTI hebt, en de verkopende partijen hebben er ook weinig kaas van gegeten ) lees je dus goed in voordat je er aan begint.


Die 13 pin naar 8 pin moet achterin de kofferbak, links, daar zit toch je RTI wisselaar? Daar heb ik mijn 13 naar 8 kabel bij kunnen prikken en zo mijn Yatour kunnen monteren.
M@RK
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 49
Berichten: 14
Geregistreerd: 02 / 2020
Subject:

Re: Yatour of Grom?

 · 
Posted: 20.02.2020 - 13:56  ·  #18
Even een oud draadje naar boven brengen. Ik heb een yatour gekocht maar waar is dat gele kabeltje nu voor en waar sluit ik die aan? Ik dacht dat het allemaal plug en play zou moeten zijn. Betreft de hu603.
Doeke Dobma
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 3734
Geregistreerd: 08 / 2014
Subject:

Re: Yatour of Grom?

 · 
Posted: 20.02.2020 - 16:59  ·  #19
Dat gele draadje komt aan de dikke rode draad die op de groene stekker van de radio zit. De constante 12v spanning dus.
M@RK
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 49
Berichten: 14
Geregistreerd: 02 / 2020
Subject:

Re: Yatour of Grom?

 · 
Posted: 21.02.2020 - 16:57  ·  #20
Alles werkt nu. Er zat geen steekconnector (of hoe heet zo'n ding...om 2 kabels samen te prikken) bij. Even snel naar een lokale garage gereden en daarna in een half uurtje alles mooi ingebouwd.
Doeke Dobma
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 3734
Geregistreerd: 08 / 2014
Subject:

Re: Yatour of Grom?

 · 
Posted: 21.02.2020 - 17:25  ·  #21
 
Selected quotes for multi-quoting:   0