Zoektocht S80 2.5t Geartronic

 
 
 
 
 
Maarten85
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 65
Geregistreerd: 09 / 2018
Subject:

Re: Zoektocht S80 2.5t Geartronic

 · 
Posted: 28.12.2021 - 18:47  ·  #31
Bedankt!
Hierbij een fotootje van de Saab.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
sw2983
 
Avatar
 
Subject:

Re: Zoektocht S80 2.5t Geartronic

 · 
Posted: 28.12.2021 - 19:11  ·  #32
Blijft gaaf zo'n dame edna. Zelf ook eentje gehad.
BBS
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: ZW-Drenthe
Leeftijd: 52
Berichten: 1443
Geregistreerd: 08 / 2018
Subject:

Re: Zoektocht S80 2.5t Geartronic

 · 
Posted: 28.12.2021 - 19:33  ·  #33
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3766
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: Zoektocht S80 2.5t Geartronic

 · 
Posted: 28.12.2021 - 20:02  ·  #34
Quote door BBS

Lijkt mij lastig rijden zo op z'n kop.... :P

Geintje! Mooie wagen!!


Australische import haha.

@maarten85, hoe beviel de Lexus verder? Dat model staat hoog op de shortlist als vervanger van mijn S80.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Zoektocht S80 2.5t Geartronic

 · 
Posted: 28.12.2021 - 20:33  ·  #35


Dat ziet er goed uit Maarten ! :Thumbsup:
Ibanez
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Hoogstraten (B) - net iets onder Breda
Berichten: 44
Geregistreerd: 11 / 2021
Subject:

Re: Zoektocht S80 2.5t Geartronic

 · 
Posted: 29.12.2021 - 13:31  ·  #36
Mooie wagen. Fijn blok ook voor de 9-5. Net iets meer pit dan de 2.0t.
Maarten85
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 65
Geregistreerd: 09 / 2018
Subject:

Re: Zoektocht S80 2.5t Geartronic

 · 
Posted: 30.12.2021 - 08:58  ·  #37
Quote door [-Tom-]



@maarten85, hoe beviel de Lexus verder? Dat model staat hoog op de shortlist als vervanger van mijn S80.


Hoi Tom,

De Lexus GS300 is een erg mooie auto, ik heb bij die verkoper in een IS250 (2008) gezeten en dus de GS, de IS vond ik toch te krap voor mij (1,93m), vooral qua hoofdruimte. De GS zit erg lekker, in reviews las ik dat hier de hoofdruimte ook tegenvalt maar dat viel mij dus mee. Verder zijn ze nog aardig aan de prijs voor een 10-15 jaar oude auto, maar wel erg compleet (ik keek naar de president die heeft comfortabele leren stoelen (verwarmd en geventileerd en elektrisch verstelbaar) een Top audiosysteem, bluetooth telefoon, elektrische zonnerollo etc. Hij is wel vrij groot en een echte reisauto, de draaicirkel is dan weer mooi klein door de RWD. Motor en bak zeer stil en soepel, schakelt echt ongemerkt, zeer indrukwekkend. Op het Lexusforum zeggen ze: bij onderhouden auto is een aankoopkeuring niet nodig want er gaat niks stuk :)
Voor mij persoonlijk uiteindelijk de afweging gemaakt voor een wat goedkopere auto, ivm onzekerheid door verhuizing en wisseling van baan.
Dus: ga vooral eens proefrijden ;)
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3766
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: Zoektocht S80 2.5t Geartronic

 · 
Posted: 30.12.2021 - 12:38  ·  #38
Quote door Maarten85

Quote door [-Tom-]



@maarten85, hoe beviel de Lexus verder? Dat model staat hoog op de shortlist als vervanger van mijn S80.


Hoi Tom,

De Lexus GS300 is een erg mooie auto, ik heb bij die verkoper in een IS250 (2008) gezeten en dus de GS, de IS vond ik toch te krap voor mij (1,93m), vooral qua hoofdruimte. De GS zit erg lekker, in reviews las ik dat hier de hoofdruimte ook tegenvalt maar dat viel mij dus mee. Verder zijn ze nog aardig aan de prijs voor een 10-15 jaar oude auto, maar wel erg compleet (ik keek naar de president die heeft comfortabele leren stoelen (verwarmd en geventileerd en elektrisch verstelbaar) een Top audiosysteem, bluetooth telefoon, elektrische zonnerollo etc. Hij is wel vrij groot en een echte reisauto, de draaicirkel is dan weer mooi klein door de RWD. Motor en bak zeer stil en soepel, schakelt echt ongemerkt, zeer indrukwekkend. Op het Lexusforum zeggen ze: bij onderhouden auto is een aankoopkeuring niet nodig want er gaat niks stuk :)
Voor mij persoonlijk uiteindelijk de afweging gemaakt voor een wat goedkopere auto, ivm onzekerheid door verhuizing en wisseling van baan.
Dus: ga vooral eens proefrijden ;)

Mooi antwoord :) van de IS250 weet ik, een maatje van mij rijdt er eentje (al 7 jaar, zonder problemen, alleen reguliere beurtjes). Ik heb zelf bijna een IS200 gekocht, maar na een proefrit laten staan omdat hij toch wat krap was naar mijn idee.
Ja, een Lexus is/blijft prijzig, maar zoals je zegt, ze behouden hun waarde en gaan eigenlijk nooit echt stuk (dat kan je van een Volvo op leeftijd niet zeggen haha).
In het nieuwe jaar willen we gaan kijken naar een andere auto, dan maar eens een proefrit gaan maken in een GS!
 
Selected quotes for multi-quoting:   0