Beste leden,
Gisterenmorgen klapte mijn raam naar onderen. Wilde hem een stukje open zetten, maakte een raar geluid en dacht snel maar weer dicht doen.
Niet dus
Raam verdween ineens in de deur. Stiekem toch ff op het knopje geduwd, maar geen reactie.
Dus met open raam naar werk gereden....was best fris zo.
Heb al even gezocht en gegoogled, maar kan niks vinden wat voor mij van toepassing is. De befaamde/beruchte blauwe geleide blokjes heb ik niet.
Is schijnbaar eerder van een v/s 70
Deur paneel heb ik op het werk al eraf gehaald, kan zo snel niets zien dat er iets mist of kapot is.
Raam maar met de hand naar boven geduwd en van onderen geblokkeerd met een lange ijskrabber (je moet toch iets)
Staat die tenminste niet helemaal open. Nu alleen nog een kier van +/- 1 cm.
Wie weet raad?
Gisterenmorgen klapte mijn raam naar onderen. Wilde hem een stukje open zetten, maakte een raar geluid en dacht snel maar weer dicht doen.
Niet dus

Dus met open raam naar werk gereden....was best fris zo.
Heb al even gezocht en gegoogled, maar kan niks vinden wat voor mij van toepassing is. De befaamde/beruchte blauwe geleide blokjes heb ik niet.
Is schijnbaar eerder van een v/s 70
Deur paneel heb ik op het werk al eraf gehaald, kan zo snel niets zien dat er iets mist of kapot is.
Raam maar met de hand naar boven geduwd en van onderen geblokkeerd met een lange ijskrabber (je moet toch iets)
Staat die tenminste niet helemaal open. Nu alleen nog een kier van +/- 1 cm.
Wie weet raad?