CT-503 Radio/CD

 
 
 
 
 
Mike-V70
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Utrecht
Leeftijd: 41
Berichten: 631
Geregistreerd: 09 / 2012
Subject:

CT-503 Radio/CD

 · 
Posted: 27.09.2012 - 09:27  ·  #1
Beste leden,

Ik heb een Volvo CT-503 Radio/CD speler in de auto, daaraan zijn 4 speakers (in de deuren) en 2 tweeters (in de B-stijl) aangesloten. (V70 uit '99)

Eerlijkheid, de radio ontvangst is best crappy maar als je een cd afspeelt klinkt het verrassend goed.

Op Marktplaats bood iemand 2 speakers voor in de d-stijl aan. Hoe sluit ik deze aan? is dit een plug and play systeem? En zo ja... heeft het überhaupt zin om de d-stijl te voorzien van speakers...

Iemand tips of ideeën? Ik zou altijd nog een niet origineel radio kunnen monteren met een usb uitgang (wat ik nu eigenlijk wel mis) Misschien is de radio ontvangst dan wel beter maar ik wil de Volvo toch origineel houden het liefst ... maar ja soms moeten ze met de tijd mee.

Let me know.

Gr. Mike.
Greyline
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Parkstad
Leeftijd: 75
Homepage: sfa-parkstad.nl
Berichten: 1806
Geregistreerd: 08 / 2009
Subject:

Re: CT-503 Radio/CD

 · 
Posted: 27.09.2012 - 10:38  ·  #2
... ik verwacht dat de bekabeling in de D-stijl al aanwezig is.
In mijn V70 van 2000 was dit in elk geval wel zo.
Ik heb alleen de stekkers moeten af knippen omdat die kennelijk niet passen op niet originele Volvo speakers.
En ja, het geluid wordt er zeer zeker mooier door.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39723
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: CT-503 Radio/CD

 · 
Posted: 27.09.2012 - 18:16  ·  #3
Quote door Greyline

Ik heb alleen de stekkers moeten af knippen omdat die kennelijk niet passen op niet originele Volvo speakers.


:sick:
Ik heb er al meerdere geplaatst, maar niet passende stekkers ben ik tot dusver nog niet tegengekomen.
Wat voor speakers heb jij dan gekocht, waardoor je de originele stekkers moest afknippen ?
 
Selected quotes for multi-quoting:   0