Hu-603 met Infinity versterker??

 
 
 
 
 
voltomvo
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 20
Geregistreerd: 12 / 2018
Subject:

Hu-603 met Infinity versterker??

 · 
Posted: 30.12.2018 - 15:07  ·  #1
Hi there!

In mijn , zojuist aangeschafte, V70 zit een HU-603, en in de achterbak ligt een Infinity versterker te liggen met alle draden los. De luidsprekers in de achterdeuren geven geen sjoege. Iemand enig idee wat hiermee aan te vangen om het aan het werk te krijgen? Ik ben al blij als de achterluidsprekers werken, maar wellicht dat ik eerst eens even moet zien of die sowieso wel zijn aangesloten.

Suggesties welkom!
Asterix
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 694
Geregistreerd: 07 / 2015
Subject:

Re: Hu-603 met Infinity versterker??

 · 
Posted: 30.12.2018 - 15:34  ·  #2
Het handigste lijkt het me om de boel eerst spelend te krijgen. Het meest waarschijnlijk is dat een grappenmaker heeft zitten knippen in de kabels. Standaard zijn ze gewoon aangesloten.
Ik zou eerst maar eens achter de radio kijken of daar alles nog origineel is. Waarschijnlijk niet, die Infinity ligt daar niet voor niks. Als je geen losse versterker wilt zoals de Infinity, dan kan je altijd nog een originele Volvo-versterker onder de bijrijdersstoel (laten) leggen.

Niks mis met Infinity trouwens!
Musicus
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Ulvenhout
Leeftijd: 42
Berichten: 1479
Geregistreerd: 04 / 2015
Subject:

Re: Hu-603 met Infinity versterker??

 · 
Posted: 30.12.2018 - 16:15  ·  #3
Kijk ook eens of er wel speakers zitten in de achterdeur. Dat is namelijk niet altijd het geval.
Ik heb ze zelf deze week in mijn auto geplaatst, de kabel is wel aanwezig. Dus kwestie van plug and play.
kjiratsiekoedel
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 541
Geregistreerd: 05 / 2018
Subject:

Re: Hu-603 met Infinity versterker??

 · 
Posted: 30.12.2018 - 23:39  ·  #4
Zo niet, dan heb ik nog 2 performance speakers liggen voor de achterdeuren.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0