HU 603

HU 603 werkt niet na inbouw

 
 
 
 
 
bolleton
 
Avatar
 
Subject:

HU 603

 · 
Posted: 30.10.2011 - 20:59  ·  #1
Heb vandaag een 603 geprobeerd maar kreeg de radio niet aan "de praat", naast de 2 grote stekkers lijkt er nog een klein stekkertje in de radio te moeten. Die zit echter niet in mijn auto, is dit voor de antenne? En heb je voor de HU 603 een code nodig?
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: HU 603

 · 
Posted: 30.10.2011 - 21:12  ·  #2
Quote door bolleton

Heb vandaag een 603 geprobeerd maar kreeg de radio niet aan "de praat", naast de 2 grote stekkers lijkt er nog een klein stekkertje in de radio te moeten. Die zit echter niet in mijn auto, is dit voor de antenne? En heb je voor de HU 603 een code nodig?


2 Grote stekkers,
1x voor de sanning e.d.
1x voor de luidsprekers.
Kan het zijn dat je wel een "normale" antenneplug hebt ?
Als je deze volgt is de kans vrij groot dat je op het "kleine"stekkertje treft.
blastaway
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: South Limbourgia
Leeftijd: 46
Berichten: 3730
Geregistreerd: 03 / 2011
Subject:

Re: HU 603

 · 
Posted: 30.10.2011 - 21:19  ·  #3
Jep, antenne is de kleine, Wellicht moet de 603 nog ingelzen worden bij de dealer. Kan best zijn dat ie daarom niet werkt.
bolleton
 
Avatar
 
Subject:

Radio heeft geen goede ontvangst

 · 
Posted: 19.01.2012 - 22:42  ·  #4
Beste mensen, het is alweer even geleden maar inmiddels zijn de afgeknipte antennekabels hersteld met een stukje kabel van de sloop (door inbouwbedrijf). Mijn HU 603 (uit een schadeauto) speelt bij stilstand (motor uit) spatzuiver maar onder het rijden lijkt hij geen goede ontvangst te hebben, hij " knispert" en klinkt niet zuiver. Als ik dichter in de buurt kom van andere auto's wordt het erger.
Zou dit door de antenneversterker komen of heeft iemand een andere suggestie?
 
Selected quotes for multi-quoting:   0