Aanhaalmoment gloeibougies D5

 
 
 
 
 
S60_D5
 
Avatar
 
Subject:

Aanhaalmoment gloeibougies D5

 · 
Posted: 03.09.2011 - 21:38  ·  #1
Hallo allemaal,

Excuus dat ik direct in mijn eerste topic een vraag stel. Ik zal mij later ook nog even voorstellen.

Sinds kort ben ik eigenaar van een S60 D5. Schitterende auto en zeker een stap hoger dan de vorige auto, een V50 2.0D. Helaas moet er wel wat aan de auto gebeuren, maar dat wist ik toen ik de auto kocht. Een aantal dingen gaan mij, wegens gebrek aan ervaring en gereedschap, helaas boven de pet. Het stuurhuis is aan vervanging toe, maar dit is iets wat ik helaas niet zelf kan.

Vandaag echter wel een start gemaakt met de opknapbeurt. Even de remblokken vernieuwd, mistlampen vervangen (vanwege een breuk in een van de glazen) en parkeersensoren ingebouwd.

Binnenkort wil ik ook de gloeibougies vervangen. Weet iemand het aanhaalmoment voor de bougies? Kan het zijn dat dat rond de 25nm ligt?

Groeten!
S60_D5
Steve
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Groningen
Leeftijd: 57
Homepage: stevemansveld.nl
Berichten: 2843
Geregistreerd: 08 / 2011
Subject:

Re: Aanhaalmoment gloeibougies D5

 · 
Posted: 03.09.2011 - 21:52  ·  #2
Euh, ik google op aanhaalmoment gloeibougies en als eerste komt dit te voorschijn.
S60_D5
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aanhaalmoment gloeibougies D5

 · 
Posted: 04.09.2011 - 10:42  ·  #3
Sorry, dat had ik natuurlijk ook zelf kunnen doen, wetende dat er geen verschil zal zijn tussen het aanhaalmoment van originele of aftermarket bougies.

Bedankt!
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39720
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Aanhaalmoment gloeibougies D5

 · 
Posted: 04.09.2011 - 18:39  ·  #4
Quote

Sorry, dat had ik natuurlijk ook zelf kunnen doen, wetende dat er geen verschil zal zijn tussen het aanhaalmoment van originele of aftermarket bougies.


Klopt helemaal ! :P
Alleen, je moet er wel even bij stil staan en daar is het forum ook voor. ;-)
 
Selected quotes for multi-quoting:   0