Mijn Mooi D5 was deze week bij de APK keuring en ook gelijk wat kleine zaken laten doen(olie verversen etc.) Hij mocht wel een traktatie hebben want we hadden de week ervoor net de 500.000 km gehaald
Toen de auto terug kwam was alles (dacht ik) Okay. op een ding na.
S'middag hadden we een kinderfeestje, en het geval was dat een portier niet open wilde vanaf buiten, en van binnen uit stond hij op het kinderslot.
Toch de kinderen aan een kant ingeladen voordat we terug gingen na de garage.
Samen met mijn garage gekeken en die gaf aan dat wordt de binnenkant er uit slopen.
Ik dacht ga toch nog maar even zelf op onderzoek.
Voordat hij na de garage ging werkt het perfect, Misschien omdat hij van de Accu af geweest is "deadlock foutje relais"
Met een telescoop video camera aan de binnenkant gekeken, maar daar werkt alles perfect. een aantal keer geprobeerd om de deur open te krijgen met een stangetje via het raamrubber. maar helaas geen sesam open uw.
Ik denk dat het in het slot zit. Maar hoe krijg ik mijn deur open? om het slot te vervangen.
Help.
Iemand hier ervaring mee.
groet
JW
Toen de auto terug kwam was alles (dacht ik) Okay. op een ding na.
S'middag hadden we een kinderfeestje, en het geval was dat een portier niet open wilde vanaf buiten, en van binnen uit stond hij op het kinderslot.
Toch de kinderen aan een kant ingeladen voordat we terug gingen na de garage.
Samen met mijn garage gekeken en die gaf aan dat wordt de binnenkant er uit slopen.
Ik dacht ga toch nog maar even zelf op onderzoek.
Voordat hij na de garage ging werkt het perfect, Misschien omdat hij van de Accu af geweest is "deadlock foutje relais"
Met een telescoop video camera aan de binnenkant gekeken, maar daar werkt alles perfect. een aantal keer geprobeerd om de deur open te krijgen met een stangetje via het raamrubber. maar helaas geen sesam open uw.
Ik denk dat het in het slot zit. Maar hoe krijg ik mijn deur open? om het slot te vervangen.
Help.
Iemand hier ervaring mee.
groet
JW
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).