Achterlichten V70 classic

 
 
 
 
 
V70train
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oss
Leeftijd: 22
Berichten: 137
Geregistreerd: 11 / 2022
Subject:

Achterlichten V70 classic

 · 
Posted: 03.02.2023 - 11:32  ·  #1
Op europeantuning zag ik een tijdje geleden een setje achterlichten voorbijkomen. Mooie set, maar mij nieuw te duur.
Nu heb ik via marktplaats deze set gezien voor een prima prijs. Heeft iemand ervaringen met zo'n set, of foto's hoe het op een V70 classic staat?

Link naar ET is bijgevoegd.
Bedankt!
https://www.europeantuning.nl/…70-classic
V70R^2
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Leerdam
Leeftijd: 36
Berichten: 2031
Geregistreerd: 07 / 2015
Subject:

Re: Achterlichten V70 classic

 · 
Posted: 03.02.2023 - 15:23  ·  #2
Ik heb ervaring met zo'n set, het zat op een wagen die ik heb gekocht en we waren unaniem van mening dat ze eraf moesten.

Ik heb ze daarna stuk geslagen, verkopen wilde ik ze niet. Geeft dat misschien aan hoe men er over denkt?

Liever je geld in je zak houden of investeer in wat moois, nuttig onderhoud of vermogens tuning :D
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3762
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: Achterlichten V70 classic

 · 
Posted: 03.02.2023 - 16:25  ·  #3
Quote door V70R^2

Ik heb ervaring met zo'n set, het zat op een wagen die ik heb gekocht en we waren unaniem van mening dat ze eraf moesten.

Ik heb ze daarna stuk geslagen, verkopen wilde ik ze niet. Geeft dat misschien aan hoe men er over denkt?

Liever je geld in je zak houden of investeer in wat moois, nuttig onderhoud of vermogens tuning :D

Dat geeft aan hoe jij er over denkt natuurlijk.
Waren ze kwalitatief slecht (lekken/vocht)? Of vond je ze gewoon niet mooi. Dat laatste is natuurlijk gewoon smaak.
V70R^2
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Leerdam
Leeftijd: 36
Berichten: 2031
Geregistreerd: 07 / 2015
Subject:

Re: Achterlichten V70 classic

 · 
Posted: 04.02.2023 - 01:50  ·  #4
Quote door [-Tom-]

Quote door V70R^2

Ik heb ervaring met zo'n set, het zat op een wagen die ik heb gekocht en we waren unaniem van mening dat ze eraf moesten.

Ik heb ze daarna stuk geslagen, verkopen wilde ik ze niet. Geeft dat misschien aan hoe men er over denkt?

Liever je geld in je zak houden of investeer in wat moois, nuttig onderhoud of vermogens tuning :D

Dat geeft aan hoe jij er over denkt natuurlijk.
Waren ze kwalitatief slecht (lekken/vocht)? Of vond je ze gewoon niet mooi. Dat laatste is natuurlijk gewoon smaak.


Smaak is heel persoonlijk natuurlijk, maar deze lampen zijn gewoon wanstaltig. TS doet er wijs aan ze lekker links te laten liggen, hij vraagt op alle fora expliciet om een mening, dus dan geef ik die ook.
Ik kan mij niet indenken dat er nog 1 iemand op het forum te vinden is die het wel een mooi en goed idee vind :D
BBS
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: ZW-Drenthe
Leeftijd: 52
Berichten: 1443
Geregistreerd: 08 / 2018
Subject:

Re: Achterlichten V70 classic

 · 
Posted: 04.02.2023 - 19:30  ·  #5
GrumpyXXL
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Wolvega
Homepage: rogerkuypers.eu
Berichten: 333
Geregistreerd: 10 / 2019
Subject:

Re: Achterlichten V70 classic

 · 
Posted: 04.02.2023 - 20:28  ·  #6
Leuk voor de Sjonnies ..... Zonde van het geld en ziet er in mijn optiek niet uit.
Barre gaander
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Pyongyang
Leeftijd: 103
Berichten: 1384
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: Achterlichten V70 classic

 · 
Posted: 04.02.2023 - 20:46  ·  #7
Je kan er ook op skieën...
koennie
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Velp
Leeftijd: 39
Berichten: 926
Geregistreerd: 12 / 2019
Subject:

Re: Achterlichten V70 classic

 · 
Posted: 04.02.2023 - 23:36  ·  #8
After market lampen, zowel voor of achter zien er altijd pauper uit, bij alle auto's. Althans, mijn smaak, mijn mening.
hetschaap
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: wageningen
Leeftijd: 103
Berichten: 505
Geregistreerd: 05 / 2018
Subject:

Re: Achterlichten V70 classic

 · 
Posted: 05.02.2023 - 09:05  ·  #9
Bovendien is het kwalitatief vaak ook troep. Slechte lichtopbrengst, snel vergelen, lekkage, matige pasvorm en brakke elektrische aansluitingen. En het is vaak geen gezicht, maar dat laatste is een kwestie van (wan)smaak.
V70train
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oss
Leeftijd: 22
Berichten: 137
Geregistreerd: 11 / 2022
Subject:

Re: Achterlichten V70 classic

 · 
Posted: 06.02.2023 - 09:50  ·  #10
Dank voor de mening allen. Ik was zelf aan het twijfelen of het wat was, maar kijkende naar ieders mening weet ik wel voldoende. Uiteraard een kwestie van smaak, ik zal ook wat jonger zijn dan vele anderen hier (ik verwacht dat men ook walgt van de uitlaatklep voor mijn demper die open en dicht kan🤣), maar over het uiterlijk zullen we allemaal redelijk eensgezind zijn. Ook over kwaliteit lees ik al e.e.a. aan negatieve dingen. Bedankt, ik laat ze liggen!
 
Selected quotes for multi-quoting:   0