achteruit rij camera

 
 
 
 
 
DJ--NeO--
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Maastricht
Leeftijd: 40
Homepage: itvoorons.nl
Berichten: 360
Geregistreerd: 02 / 2017
Subject:

achteruit rij camera

 · 
Posted: 04.10.2018 - 09:13  ·  #1
Ik plaats t onderwerp hier, omdat het in mijn ogen meer met audio/video te maken heeft dan overige zaken...

In mijn auto heb ik een Kenwood Dubbel Din zitten, hierdoor wordt de spoeling camera's die ik kan selecteren ineens een heeeel stuk groter!
Voorheen had ik altijd een achteruit rij camera aangesloten dmv een ander glaasje bij het achteruit rij licht, echter vond ik dit behoorlijk crappy oplossingen dus dit wil ik nu niet gaan installeren. volgende punt wat erbij zit is dat dan bij Volvo het Kenteken lampje wordt vervangen door een ledje, op zich ook niet erg, maar hou zeker in t exterieur zeer veel van orginaliteit.

Nu zag ik gisteren bij de achterklep dat er aan de rechterkant (als je gewoon voor de klep staat) er een uitsparing is gemaakt voor iets.

Weet iemand wat hier kan zitten? (toevallig een orginele camera?)

Nu wil ik een camera gaan plaatsen welke wordt aangestuurd door de kenwood, wat vinden jullie van de camera van Ome Ali :)
Rear-View Camera aftermarket

en dit is de plaats die ik bedoel (ik weet het, ze moet weer worden gewassen :) )


zie graag de reacties tegemoet.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: achteruit rij camera

 · 
Posted: 04.10.2018 - 17:53  ·  #2
Die plaats is bedoeld voor een slot, als je er een een achterbank bij in plaatst.
Maar goed, die heb je niet.😉
Doeke Dobma
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 3734
Geregistreerd: 08 / 2014
Subject:

Re: achteruit rij camera

 · 
Posted: 04.10.2018 - 21:50  ·  #3
DJ--NeO--
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Maastricht
Leeftijd: 40
Homepage: itvoorons.nl
Berichten: 360
Geregistreerd: 02 / 2017
Subject:

Re: achteruit rij camera

 · 
Posted: 05.10.2018 - 10:18  ·  #4
Mooi om te horen... weet ik ook dat ik niet een evt orginele acc in de weg kan zitten, mijn Bi-Fuel heeft toch geen mogelijkheid voor een
derde bankje!

Wat doeke zegt, vind het er een erg mooi plekje voor! :)

wat vinden jullie van de camera? (ik weet het, hij is cheap, maar cheap hoeft niet per definitie slecht te zijn :) )

EDIT: heb zojuist de camera besteld, voor 6,5 euro kan je je er tenslotte niet echt een buil aan vallen :)
Doeke Dobma
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 3734
Geregistreerd: 08 / 2014
Subject:

Re: achteruit rij camera

 · 
Posted: 05.10.2018 - 10:21  ·  #5
Ik zou het niet weten wat betreft de camera. Van Ali is het toch altijd een grote gok wat je krijgt qua kwaliteit en levensduur.
DJ--NeO--
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Maastricht
Leeftijd: 40
Homepage: itvoorons.nl
Berichten: 360
Geregistreerd: 02 / 2017
Subject:

Re: achteruit rij camera

 · 
Posted: 05.10.2018 - 10:28  ·  #6
@Doeke
Klopt inderdaad heb voor mijn vorige auto's ook via ali een camera besteld, 1 was ruk en 1 was top! we gaan het meemaken :) en als ie het niet lang volhoudt kan ik er altijd een nieuwe in duwen :)
Doeke Dobma
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 3734
Geregistreerd: 08 / 2014
Subject:

Re: achteruit rij camera

 · 
Posted: 05.10.2018 - 10:34  ·  #7
D5-Rijder2019
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Berichten: 12
Geregistreerd: 01 / 2019
Subject:

Re: achteruit rij camera

 · 
Posted: 12.01.2019 - 01:30  ·  #8
Hoe is deze camera bevallen? Ik wil zelf ook camera gaan aansluiten op een dubbel din Aftermarket radio. Ik heb een V70 uit 2002. Weet niet of die zo een uitsparing heeft anders wordt het boren/schroeven.

Ben je tevreden hierover?
DJ--NeO--
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Maastricht
Leeftijd: 40
Homepage: itvoorons.nl
Berichten: 360
Geregistreerd: 02 / 2017
Subject:

Re: achteruit rij camera

 · 
Posted: 27.06.2019 - 11:44  ·  #9
Quote door D5-Rijder2019

Hoe is deze camera bevallen? Ik wil zelf ook camera gaan aansluiten op een dubbel din Aftermarket radio. Ik heb een V70 uit 2002. Weet niet of die zo een uitsparing heeft anders wordt het boren/schroeven.

Ben je tevreden hierover?


Ik ben er goed genoeg over te spreken ja, voor dit geld vind je denk ik niet veel beters!

Foto's van de kwaliteit van de camera vind je in mijn webdagboek
het Wel en Wee van mijn Zwarte V

Camera heeft nooit klachten gegeven, radio schakelt automatisch naar camera zodra ik in zijn R sta, zowel overdag als snachts goed beeld, ding geeft een bak licht met achteruit rijden! :)
 
Selected quotes for multi-quoting:   0