Beste forumers.
Ik heb in de afgelopen jaren verschrikkelijk veel plezier mogen ondervinden van de door mij aangeschafte V70.
Met een respectabele kilometerstand van bijna 725000 km is het ook een echte doorzetter gebleken.
Maar zoals de titel al aangeeft, aan alles komt een eind. Zo ook aan dit stukje techniek.
Bij het reinigen van het interieur trok ik de mat van de bijrijder weg en trof daar een natte, plakkerige vloermat aan.
De zetels zijn versleten, het kunststof brokkelt af of breekt onder je handen vandaan. Hij lekt olie. Kortom: hij is op.
Ik heb er laatst nog wel een nieuwe startmotor en brandstofpomp van vervangen.
Maar nu heb ik er de moed, de tijd en het geld niet meer voor over om de V op de weg te houden.
Volgende week gaat het rode gevaarte naar een demontagebedrijf.
Misschien kunnen er nog onderdelen worden overgezet en leeft het in mijn gedachte dan nog voort ergens in deze wereld.
Ook voor de XC90 is het eind nabij.
Maar daar moet ik nog over denken.
Ik heb in de afgelopen jaren verschrikkelijk veel plezier mogen ondervinden van de door mij aangeschafte V70.
Met een respectabele kilometerstand van bijna 725000 km is het ook een echte doorzetter gebleken.
Maar zoals de titel al aangeeft, aan alles komt een eind. Zo ook aan dit stukje techniek.
Bij het reinigen van het interieur trok ik de mat van de bijrijder weg en trof daar een natte, plakkerige vloermat aan.
De zetels zijn versleten, het kunststof brokkelt af of breekt onder je handen vandaan. Hij lekt olie. Kortom: hij is op.
Ik heb er laatst nog wel een nieuwe startmotor en brandstofpomp van vervangen.
Maar nu heb ik er de moed, de tijd en het geld niet meer voor over om de V op de weg te houden.
Volgende week gaat het rode gevaarte naar een demontagebedrijf.
Misschien kunnen er nog onderdelen worden overgezet en leeft het in mijn gedachte dan nog voort ergens in deze wereld.
Ook voor de XC90 is het eind nabij.
Maar daar moet ik nog over denken.