Aftermarket Dubbel Din

 
 
 
 
 
fabricsman
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 18
Geregistreerd: 03 / 2013
Subject:

Aftermarket Dubbel Din

 · 
Posted: 09.05.2013 - 14:16  ·  #1
Zoals de titel zegt wil ik een dubbel din plaatsen in onze '98 V70. De standaard radio heeft vaak moeite met cd's en ook een reiniging heeft dit niet verbetert.

Nu heb ik zitten kijken naar 2 modellen waarvan er 1 zeker met Spotify werkt en andere ik niet zeker weet maar ik het wel vermoed.

Heeft iemand hier ervaring met 1 of beide modellen. Ik neig zelf naar de Duitse Icartech aangezien die een fysieke knop heeft voor het geluid en volgens mij een open toegand tot Google play.

Wij willen hem gebruiken voor muziek via onze Spotify account en voor filmpjes in 2 schermpjes voor de kids die ik nog "even" in de hoofdsteunen moet bouwen.
Ook willen we dan natuurlijk navigatie erop en het liefst van TT of Garmin. In elk geval iets waarvoor makkelijk en rechtmatig updates zijn. Ik vind de Vdo/Pioneer/kenwood kaartsystemen allemaal erg traag met nieuwe kaarten en in deze tij d van alles op sdkaartjes zijn dvd en cd ook wel erg ouderwets.

Of weten jullie een betere/mooiere oplossing? Jullie mening wordt gewaardeerd.

O ja, hier de link naar de Parrot Asteriod Smart. Parrot

En de I-car-tech Alpha S600 Cartech

Groeten, John-John
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39731
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Aftermarket Dubbel Din

 · 
Posted: 09.05.2013 - 17:48  ·  #2
Interessante toestellen.
Gebruikt is ook nog een optie.
Bijvoorbeeld zoiets.
fabricsman
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 18
Geregistreerd: 03 / 2013
Subject:

Re: Aftermarket Dubbel Din

 · 
Posted: 09.05.2013 - 19:41  ·  #3
Zeker niet slecht en vast wel nieuwe kaarten voor te vinden. Alleen vindt ik die Spotify app wel erg handig op die nieuwe toestellen. Kan ik mooi voor het huis alle nummers downloaden en dan offline luisteren. maar ik houdt de pioneer zeker in gedachte ik zal eens kijken hoe de ervaringen ermee zijn want betaalbaarheid is ook wat waard.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0