Alarm of no alarm?

 
 
 
 
 
Marc58
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Leeftijd: 65
Berichten: 28
Geregistreerd: 12 / 2010
Subject:

Alarm of no alarm?

 · 
Posted: 22.01.2011 - 22:14  ·  #1
V70 C5 2002 geartronic
Wacht nog op kenteken heb dus veel tijd en heb een vraag.
Volgens opgave autotelex zit er alarm in. Heb schakelaar voor savelock functie waarbij alarmsensoren uit te schakelen zijn en deuren van binnenuit te openen. Op blokje onder vooruit zit geen rode LED.
Is er nu wel of geen alarm aanwezig?

Als ik deur sluit met AB en open met sleutel krijg ik in ieder geval geen alarm.

Gele knopje op AB heeft volgens mij de functie om stadslicht en kentekenverlichting aan te doen of heeft dit nog andere functie?
Gijs
 
Avatar
 
Subject:

Re: Alarm of no alarm?

 · 
Posted: 23.01.2011 - 11:18  ·  #2
Test: ga erin zitten, doe de deuren op slot en kijk wat er gebeurt als je beweegt.....zo kwam ik er achter dat mijn alarm zeker werkte (alleen zaten niet ik maar mijn kids in de auto die zich helemaal het leplazerus schrokken ;-)
JMP
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zwolle
Leeftijd: 58
Berichten: 136
Geregistreerd: 12 / 2008
Subject:

Re: Alarm of no alarm?

 · 
Posted: 23.01.2011 - 11:24  ·  #3
Quote door Gijs

Test: ga erin zitten, doe de deuren op slot en kijk wat er gebeurt als je beweegt.....zo kwam ik er achter dat mijn alarm zeker werkte (alleen zaten niet ik maar mijn kids in de auto die zich helemaal het leplazerus schrokken ;-)


Maar als je de auto met AB op slot zet en met sleutel weer open doet, moet volgens mij toch echt het alarm afgaan.
Verder hoort er een rode LED te flitsen in het blokje.

@ marc58 wat betreft het gele knopje heb je gelijk.
Marc58
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Leeftijd: 65
Berichten: 28
Geregistreerd: 12 / 2010
Subject:

Re: Alarm of no alarm?

 · 
Posted: 23.01.2011 - 21:49  ·  #4
Gijs en JMP, dank voor jullie antwoorden, het is nu te laat maar ik ga dat zeker proberen.
In het blokje zit geen LED trouwens,
 
Selected quotes for multi-quoting:   0