Beste mede forumers,
Willen jullie mij advies geven wat te doen met een spontaan afgaand alarm? Dingetje is dat ik in zuidelijk Frankrijk zit nu....vlak voor de vakantie vond iemand het nodig een achterzijruit in te slaan. Deze is bij een schadeherstel vervangen, kon gelukkig nog vlak voor we weggingen. Nu op vakantie gaat 1x per 1-2 dagen spontaan het alarm af. Ook om 7u 's ochtends
( "Alarmservice vereist" zegt het display. Is er een tijdelijke fix om het alarm uit te schakelen, en na de vakantie eea uit te zoeken? Ik vond dit topic maar kom er zelf niet uit topic.php?t=13660... ligt het aan de nieuwe ruit? Hij sluit minder mooi dan de originele ruiten (komt wat te ver naar buiten uit en drukt dan op het laatst pas naar binnen) Is die misschien niet goed, even langsgaan bij de schadeherstel als ik thuis ben? Of moet ik de originele volvo zonneschermpjes even loshalen (die klemmen om tusden de ruit). Of is het een vida dingetje?
Thanks voor het meedenken...!
Willen jullie mij advies geven wat te doen met een spontaan afgaand alarm? Dingetje is dat ik in zuidelijk Frankrijk zit nu....vlak voor de vakantie vond iemand het nodig een achterzijruit in te slaan. Deze is bij een schadeherstel vervangen, kon gelukkig nog vlak voor we weggingen. Nu op vakantie gaat 1x per 1-2 dagen spontaan het alarm af. Ook om 7u 's ochtends

Thanks voor het meedenken...!