Hallo allemaal.
Ik weet een S40 is geen onderdeel van dit forum, maar ik probeer het toch even.
Dit is gewoon een erg fijn forum en kennis zal zich niet beperken tot alleen de specifieke types.
Ik heb een S40 zoals bij mijn profiel foto.
Deze is voorzien van een alarm, die een enkele keer zonder reden afgaat.
De unit zit onder de parafan plaat aan de bijrijders kant.
Ik heb al aardig wat youtube filmpjes gezien en soms is de batterij gaan lekken en maakt sluiting, soms is de batterij gewoon op en moet vervangen worden. En soms is er een sensor defect.
Ik heb in mijn hemeltje een knopje zitten die hem minder gevoelig maakt voor als de auto op een boot staat bijvoorbeeld.
Als ik de stekker gewoon loslaat dan krijg ik elke keer een foutmelding (zo is te lezen bij de reacties onder het youtube filmpje)
Is het mogelijk om het alarm gewoon uit te schrijven via Vida?
Is het mogelijk om via Vida erachter te komen wat af en toe de melding veroorzaakt?
IEmand ervaring met dit fenomeen?
En als iemand in de regio Groningen met een Vida mee zou kunnen kijken dan waardeer ik dat zeer.
Ik weet een S40 is geen onderdeel van dit forum, maar ik probeer het toch even.
Dit is gewoon een erg fijn forum en kennis zal zich niet beperken tot alleen de specifieke types.
Ik heb een S40 zoals bij mijn profiel foto.
Deze is voorzien van een alarm, die een enkele keer zonder reden afgaat.
De unit zit onder de parafan plaat aan de bijrijders kant.
Ik heb al aardig wat youtube filmpjes gezien en soms is de batterij gaan lekken en maakt sluiting, soms is de batterij gewoon op en moet vervangen worden. En soms is er een sensor defect.
Ik heb in mijn hemeltje een knopje zitten die hem minder gevoelig maakt voor als de auto op een boot staat bijvoorbeeld.
Als ik de stekker gewoon loslaat dan krijg ik elke keer een foutmelding (zo is te lezen bij de reacties onder het youtube filmpje)
Is het mogelijk om het alarm gewoon uit te schrijven via Vida?
Is het mogelijk om via Vida erachter te komen wat af en toe de melding veroorzaakt?
IEmand ervaring met dit fenomeen?
En als iemand in de regio Groningen met een Vida mee zou kunnen kijken dan waardeer ik dat zeer.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).