Nou, zojuist gebeld door de garage en hij is door de APK
Het heeft me wat meer gekost dan ik hoopte, maar alsnog vind ik het een schappelijke prijs. Bij het vervangen van de draagarmen etc. had de monteur 1 van de fuseekogels vastgelast (..) omdat de bevestigingsgaten niet overeen zouden komen. Dit moest de garage voor de APK dus weer los slijpen, glad maken, de boel herstellen en weer vastzetten. Verder is een aandrijfashoes vervangen, een nieuwe thermostaat ingebouwd, een gebruikte lambdasonde, achterste handremschoen weer vastgezet, handrem afgesteld, knipperlicht/mistlamp/kentekenverlichting vervangen, oliefilter opnieuw gemonteerd, alles getest, gereset en proefgereden en vervolgens APK gekeurd.. voor iets meer dan € 500,- inclusief BTW en materialen.
Oké, de hele voorophanging en baksteun waren vorige week al vernieuwd á 225 euro, maar dan is 'ie technisch ook weer tiptop :thumb:

Het heeft me wat meer gekost dan ik hoopte, maar alsnog vind ik het een schappelijke prijs. Bij het vervangen van de draagarmen etc. had de monteur 1 van de fuseekogels vastgelast (..) omdat de bevestigingsgaten niet overeen zouden komen. Dit moest de garage voor de APK dus weer los slijpen, glad maken, de boel herstellen en weer vastzetten. Verder is een aandrijfashoes vervangen, een nieuwe thermostaat ingebouwd, een gebruikte lambdasonde, achterste handremschoen weer vastgezet, handrem afgesteld, knipperlicht/mistlamp/kentekenverlichting vervangen, oliefilter opnieuw gemonteerd, alles getest, gereset en proefgereden en vervolgens APK gekeurd.. voor iets meer dan € 500,- inclusief BTW en materialen.

Oké, de hele voorophanging en baksteun waren vorige week al vernieuwd á 225 euro, maar dan is 'ie technisch ook weer tiptop :thumb: