Asr

 
 
 
 
 
fpbus
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 3
Geregistreerd: 08 / 2011
Subject:

Asr

 · 
Posted: 04.08.2012 - 17:09  ·  #1
Hoi allemaal ik heb een S60 T5 van 2001 op de middenconsole zit een knop om het asr systeem uit te schakelen maar dit gaat bij mij niet het lampje hiervan blijft groen branden niet dat dit zo erg is maar ik vraag me af wat het zou kunnen zijn er naast zit nog een knop volgens mij van het alarm en die doet helemaal nix er brand ook geen lampje wie weet hoe het zit en alvast bedankt Erik
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Asr

 · 
Posted: 04.08.2012 - 17:54  ·  #2
...
Greyline
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Parkstad
Leeftijd: 75
Homepage: sfa-parkstad.nl
Berichten: 1806
Geregistreerd: 08 / 2009
Subject:

Re: Asr

 · 
Posted: 04.08.2012 - 19:08  ·  #3
De ASR kun je uitschakelen door de knop enkele tellen ingedrukt te houden. Na uitschakeling verschijnt er ook een melding in het display hierover.

De knop voor het alarm is om de binnensensoren uit te schakelen (knop vasthouden). Hiermee kun je dan toch het alarm activeren indien een (niet wakende) hond in de auto achterblijft, er ongedierte rondvliegt of de baby ligt te slapen (wel oppassen met de temperatuut dan).

... EN op dit forum zijn we gewend dat nieuwkomers zich voorstellen en fotootjes bijvoegen van op zijn minst de auto :police:
Oceanracer
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 50
Geregistreerd: 08 / 2012
Subject:

Re: Asr

 · 
Posted: 04.08.2012 - 21:35  ·  #4
Dat lampje van het alarm (eigenlijk die van je interieur- en hellingsensor) gaat alleen branden als je na het afzetten van de motor dit knopje indrukt voordat je je portier hebt geopend.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0