Audio/video advies gevraagd

 
 
 
 
 
cootjuh
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: val-meer
Leeftijd: 49
Berichten: 193
Geregistreerd: 02 / 2015
Subject:

Re: Audio/video advies gevraagd

 · 
Posted: 16.04.2016 - 17:12  ·  #16
Mijn dvd speler werkt ook niet meer en om voor een hoop geld die te laten maken had ik ook geen interesse in want heb immers navigatie op tel.
Ik heb voor €50 een beeldscherm en een nummerplaat camera besteld in china. Oude scherm eruit en nieuwe erin. Als ik in achteruit schakel dan springt het scherm aan.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
The_ike_master
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Houten
Leeftijd: 42
Berichten: 346
Geregistreerd: 12 / 2015
Subject:

Re: Audio/video advies gevraagd

 · 
Posted: 16.04.2016 - 18:21  ·  #17
De dvd speler is niet heel moeilijk te maken. Ook het vervangen van de laser kan je prima zelf.
Heintzer
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 6
Geregistreerd: 11 / 2015
Subject:

Re: Audio/video advies gevraagd

 · 
Posted: 16.04.2016 - 22:23  ·  #18
Quote door musje83

Volgens mij is die Android navigatie van Aliexpress de volgende, alleen spreekt hij van 330 euro inclusief invoer. Deze is 340 euro, volgens mij excl. invoer en excl. camera:

http://www.aliexpress.com/stor…39945.html

Wellicht nog een kleine toelichting? Dit is de goedkoopste die ik kon vinden in ieder geval.



Klopt, het is inderdaad dit apparaat. Ik heb m bij deze verkoper gekocht, maar prijs is al weer hoger. Zoals ik al zei wisselen de prijzen regelmatig (dan hebben ze weer een of andere tijdelijke actiekorting van 100 dollar). Was wel een camera bijgeleverd, alleen heb ik dan weer een andere gekocht die op plaats van kenteken verlichting past.
Mutt77
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: prov Groningen
Leeftijd: 46
Berichten: 16
Geregistreerd: 12 / 2016
Subject:

Re: Audio/video advies gevraagd

 · 
Posted: 17.01.2017 - 13:10  ·  #19
Quote door cootjuh

Mijn dvd speler werkt ook niet meer en om voor een hoop geld die te laten maken had ik ook geen interesse in want heb immers navigatie op tel.
Ik heb voor €50 een beeldscherm en een nummerplaat camera besteld in china. Oude scherm eruit en nieuwe erin. Als ik in achteruit schakel dan springt het scherm aan.


kun je misschien uitleggen hoe je dit allemaal hebt gedaan?
 
Selected quotes for multi-quoting:   0