Autobedrijf polter

recensie 22-6-2018

 
 
 
 
 
Cele
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 37
Geregistreerd: 09 / 2015
Subject:

Re: Autobedrijf polter

 · 
Posted: 30.08.2018 - 08:48  ·  #16
Poika is geweldig. Aanwinst voor het forum, en heel blij dat ik hem gevonden heb. Rij er graag 45 minuten voor om mijn auto aan hem toe te vertrouwen.

Mijn s60 heeft nu 2 dagen bij hem gestaan, en hij heeft een paar grote klussen aangepakt (distri, waterpomp, vvt, radiator, beurt, remvloeistof, versn bak olie, etc.)

Mijn conclusie: hij heeft alles echt echt echt heel netjes gedaan. Zorgvuldig in de voorbereidingen, tijdens het proces en achteraf.

Vooraf hebben we alles samen doorgenomen, overal (reeele) prijzen van gehoord.

Tijdens kreeg ik foto's in de whatsapp, werd ik op de hoogte gehouden, en vroeg hij netjes of meerwerk ok was (en altijd omdat het waarde had / nodig was).

Achteraf had ik een nette factuur, een nette auto die weer top rijdt.

En ik heb heel wat werkplaatsen van binnen gezien, maar nog nooit een die zo netjes is!

En dan is Poika ook gewoon nog een relaxte kerel.
Bolbo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Spanje (Oviedo)
Berichten: 4105
Geregistreerd: 09 / 2016
Subject:

Re: Autobedrijf polter

 · 
Posted: 30.08.2018 - 09:00  ·  #17
joriz
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Wassenaar
Leeftijd: 45
Berichten: 2058
Geregistreerd: 02 / 2016
Subject:

Re: Autobedrijf polter

 · 
Posted: 30.08.2018 - 09:07  ·  #18
Helemaal mee eens. Hij heeft bij m'n V70 de beruchte carterringen vervangen (zie eerder bericht in betreffende topic) en tegelijk ook de carterventilatie plus een grote beurt waarin alle vloeistoffen, bougies, klemmen, slangetjes en wat nog niet meer tijdens de grondige inspectie aan het licht kwam vervangen. Dit alles in overleg en werd gedurende de dag op de hoogte gehouden via whatsapp. Leuk om tussen werk door foto's van de 'operatie' te zien.
Binnenkort een afspraak voor de draagarmen, en dan kan de V er voorlopig weer tegenaan.
Motor loopt een stuk soepeler na alle tlc en rijd er meer een prettiger gevoel in wetende dat deze er nu in ieder geval niet zomaar mee kan ophouden. Althans niet zonder dat ik er alles aan gedaan heb om dat te voorkomen.
JJM
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 36
Berichten: 2763
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: Autobedrijf polter

 · 
Posted: 30.08.2018 - 09:48  ·  #19
Quote door Bolbo

Zeg nou is het wel eens mooi geweest hè, anders gaat 'ie nog naast z'n werkschoenen lopen :D

Gefeliciteerd Poika. Wie goed doet, goed ontmoet


Leuk!

Ook ik ben prima door Poika geadviseerd rondom mijn automaat. Perfect. Ik kom eigenlijk alleen bij een garage voor een APK, anders wist ik het wel. Zeker nu ik wat meer in zijn regio woon. Maar ja, wat niet is, kan komen.
Blade
Forumsponsor
Avatar
Geslacht:
Locatie: Het Groene Hart
Leeftijd: 34
Homepage: autobedrijfpolter.…
Berichten: 5152
Geregistreerd: 09 / 2017
Subject:

Re: Autobedrijf polter

 · 
Posted: 30.08.2018 - 17:40  ·  #20
Wat een positieve reacties zeg, eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Iniedergeval veel dank!

Zonder ‘jullie’ had ik het ook zeker niet gekund!
folke3
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oosterhout
Leeftijd: 75
Berichten: 3661
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: Autobedrijf polter

 · 
Posted: 30.08.2018 - 23:31  ·  #21
Na de stuurhuisvernieuwing, de carterpanringetjes en nog een 10 tal kleine dingetjes (Poika weet waarschijnlijk beter wat er allemaal gedaan is) heeft de zwarte dame weer alle hoeken van het continent gezien. Het ontlokte mijn egaa de laatste keer de opmerking: Wat rijdt die auto toch prachtig mooi! En dat is ook zo!
Borre
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Noordwijkerhout
Leeftijd: 54
Berichten: 53
Geregistreerd: 02 / 2016
Subject:

Re: Autobedrijf polter

 · 
Posted: 26.10.2018 - 15:18  ·  #22
Ook ik ben sinds kort vaste klant bij Poika. Hij heeft bij de eerste afspraak het gasklephuis vervangen en tijdens een volgende afspraak is hij 2 dagen aan de klus geweest met het vervangen van de VVT poelies, distributieriem etc. etc. De auto rijdt nu nog beter dan ervoor en ik ben super tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. En dus ook wat mij betreft een absolute aanrader.
Reinder
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Leeuwarden
Leeftijd: 58
Berichten: 70
Geregistreerd: 10 / 2014
Subject:

Groot onderhoud

 · 
Posted: 23.11.2018 - 22:05  ·  #23
Gisteren weer op naar Nieuwveen, groot onderhoud laten doen door Poika. Top gedaan, gelukkig geen enkel probleem geconstateerd, km 425000. Gaat lekker zo. Nu alleen nog een nieuwe voorbumper. In de herfstvakantie Harley geraakt, motorrijder gebroken pols, ook niet leuk maar had erger gekund.
brinkie
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 53
Berichten: 2201
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: Autobedrijf polter

 · 
Posted: 21.12.2018 - 13:23  ·  #24
Ik ben een jaar of 6 vaste klant bij een garage hier letterlijk om de hoek. Met de vorige auto altijd goed geholpen, al vonden er wel eens vreemde reparaties plaats en vond ik hun onderdelenprijzen buitensporig hoog. De 480 breng ik er jaarlijks voor APK en olie weg. Nu werd het afkeur, en behoorlijk ook. Draagarmrubbers uitgescheurd, fuseekogels en stuurkogels verrot en een groot verschil in werking van de schokbrekers, maar dat is geen afkeur. Zou exclusief onderhoudsbeurt zeker 600 euro gaan kosten. Ik snapte er niks van, want al die onderdelen zitten er nog geen 20.000 km onder.
Afijn, ik vertrouwde het verhaal niet helemaal en ben ermee naar Poika gegaan.

Om een lang verhaal kort te maken: een paar euro voor een nieuw fuseekogel hoesje, dat was alles wat ermee aan de hand was...

Ik ben blij dat er nog garages zijn die je kunt vertrouwen. Hier heb ik een bus- en een treinrit voor over! (en die garage om de hoek is een klant kwijt)
JackC70
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Den Haag Beach :-)
Berichten: 163
Geregistreerd: 12 / 2015
Subject:

Re: Autobedrijf polter

 · 
Posted: 21.12.2018 - 13:33  ·  #25
En niet nalaten de garage om de hoek online te reviewen en in dit geval te 'shamen' want daarmee help je ook anderen, die zich daar helaas wel gaan laten oplichten...
Jan-B
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: 't Gooi
Leeftijd: 59
Berichten: 314
Geregistreerd: 11 / 2018
Subject:

Re: Autobedrijf polter

 · 
Posted: 21.12.2018 - 13:40  ·  #26
Quote door brinkie

Ik ben een jaar of 6 vaste klant bij een garage hier letterlijk om de hoek. Met de vorige auto altijd goed geholpen, al vonden er wel eens vreemde reparaties plaats en vond ik hun onderdelenprijzen buitensporig hoog. De 480 breng ik er jaarlijks voor APK en olie weg. Nu werd het afkeur, en behoorlijk ook. Draagarmrubbers uitgescheurd, fuseekogels en stuurkogels verrot en een groot verschil in werking van de schokbrekers, maar dat is geen afkeur. Zou exclusief onderhoudsbeurt zeker 600 euro gaan kosten. Ik snapte er niks van, want al die onderdelen zitten er nog geen 20.000 km onder.
Afijn, ik vertrouwde het verhaal niet helemaal en ben ermee naar Poika gegaan.

Om een lang verhaal kort te maken: een paar euro voor een nieuw fuseekogel hoesje, dat was alles wat ermee aan de hand was...

Ik ben blij dat er nog garages zijn die je kunt vertrouwen. Hier heb ik een bus- en een treinrit voor over! (en die garage om de hoek is een klant kwijt)



Is de apk nu geregeld?
brinkie
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 53
Berichten: 2201
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: Autobedrijf polter

 · 
Posted: 21.12.2018 - 13:52  ·  #27
Ja, gaat Poika regelen.
JJM
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 36
Berichten: 2763
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: Autobedrijf polter

 · 
Posted: 21.12.2018 - 15:46  ·  #28
Dat vind ik de mooiste verhalen - en daarom ben ik blij met dit forum en haar sponsors! Dit is de mooiste reclame.
marcelantal1
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: amersfoort
Leeftijd: 43
Berichten: 83
Geregistreerd: 02 / 2018
Subject:

Re: Autobedrijf polter

 · 
Posted: 07.01.2019 - 19:13  ·  #29
Top garage met veel kennis en duidelijke uitleg. Is de afstand rijden meer dan waard. Aanrader!
Reinder
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Leeuwarden
Leeftijd: 58
Berichten: 70
Geregistreerd: 10 / 2014
Subject:

Re: Autobedrijf polter

 · 
Posted: 25.04.2019 - 23:14  ·  #30
Gisteren heeft Poika alle remmen vernieuwd, top gedaan. Vandaag ritje Limburg gedaan, wat is het dan weer aangenaam remmen. Inmiddels 445000 km op de teller. Grote klus komt eraan...iets met tuimelaars....
 
Selected quotes for multi-quoting:   0