Automatisch dimmende spiegel voor handmatig

Very_S60
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 40
Subject:

Automatisch dimmende spiegel voor handmatig

· 
Posted: 01.09.2018 - 16:36  ·  #1
Ik heb per ongeluk ipv een automatische dimmende spiegel een handmatige gekregen via onderdelenlijn. Nu was ik al voor dat de automatische dimmende stuk ging niet echt onder de indruk van de mate van dimmen, dus twijfelde al om een handmatige in de plaats te doen. Nu ik hem toch heb en lokale sloperij al zei dat ze bij de vleet stuk gaan denk ik eraan om deze misschien toch erin te gaan zetten.

De vraag is dus kan ik de electronica 1 op een overzetten van de originele automatisch dimmende naar de handmatige en dan dus de vergrendeling etc werkend houd?
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 55
Subject:

Re: Automatisch dimmende spiegel voor handmatig

· 
Posted: 01.09.2018 - 20:58  ·  #2
De printplaat die achterop de spiegel geplakt zit kun je er af halen en op de andere spiegel plakken, met bv dubbelzijdig tape. Op die manier kun je het eenvoudig wisselen.

De print in de spiegel is gematched met de beide afstandsbedieningen. Dus als je een spiegel hebt met de ab's er bij kun je ook de hele spiegel monteren en de andere ab's gaan gebruiken. Maar dit werkt alleen als de bouwjaren overeen komen tussen de auto en de nieuwe spiegel.
Very_S60
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 40
Subject:

Re: Automatisch dimmende spiegel voor handmatig

· 
Posted: 01.09.2018 - 21:39  ·  #3
Nou ik had het geduld niet meer om te wachten, dus printplaat over gezet en de handmatige spiegel erin. Alles werkt 👍🏻
Alleen die UEM is een lastige om er weer fatsoenlijk in te freubelen, maar het zit uiteindelijk in.

Dus kort antwoord op mijn eigen vraag; ja dat kan 😄

Selected quotes for multi-quoting:   0