Ik ben redelijk op dreef vandaag, maar ik heb nog een vraag die mij al enige tijd bezig houd;
Beide voorramen gaan met de bediening automatisch omlaag, maar de passagierskant wil niet automatisch omhoog. Na wat zoeken vond ik ergens het volgende,
U kunt de ramen op twee manieren vanaf de
voorstoelen openen.
1. Druk de schakelaars voorzichtig omlaag of
trek ze voorzichtig omhoog. De elektrisch
bediende ramen gaan dan steeds verder omhoog
of omlaag zolang u de schakelaars bedient.
2. Druk de schakelaars volledig omlaag of trek
ze volledig omhoog en laat ze vervolgens
weer los. De zijramen gaan dan automatisch
volledig open of dicht (AUTO-DOWN -
AUTO-UP).
Er wordt een geïntegreerde klemfunctie tegen
geactiveerd, als één van de voorramen
geblokkeerd raakt bij het gebruik van de
AUTO-functie.
N.B. Alleen op bepaalde markten werkt de
automatische sluitingsfunctie ook aan de
passagierszijde.
Is Nederland een "bepaalde markt" waar deze automatische sluitingsfunctie is uitgeschakeld? Ik had dan eigenlijk verwacht dat de schakelaars niet een "tweede klikje" zouden hebben, maar slechts 1 stand zoals de schakelaars voor de achterramen.
Beide voorramen gaan met de bediening automatisch omlaag, maar de passagierskant wil niet automatisch omhoog. Na wat zoeken vond ik ergens het volgende,
U kunt de ramen op twee manieren vanaf de
voorstoelen openen.
1. Druk de schakelaars voorzichtig omlaag of
trek ze voorzichtig omhoog. De elektrisch
bediende ramen gaan dan steeds verder omhoog
of omlaag zolang u de schakelaars bedient.
2. Druk de schakelaars volledig omlaag of trek
ze volledig omhoog en laat ze vervolgens
weer los. De zijramen gaan dan automatisch
volledig open of dicht (AUTO-DOWN -
AUTO-UP).
Er wordt een geïntegreerde klemfunctie tegen
geactiveerd, als één van de voorramen
geblokkeerd raakt bij het gebruik van de
AUTO-functie.
N.B. Alleen op bepaalde markten werkt de
automatische sluitingsfunctie ook aan de
passagierszijde.
Is Nederland een "bepaalde markt" waar deze automatische sluitingsfunctie is uitgeschakeld? Ik had dan eigenlijk verwacht dat de schakelaars niet een "tweede klikje" zouden hebben, maar slechts 1 stand zoals de schakelaars voor de achterramen.