Bijzonder verhaal! Hulp gezocht

Volvo s60 t5

 
 
 
 
 
Dimitri1970
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Veghel
Leeftijd: 53
Berichten: 577
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: Bijzonder verhaal! Hulp gezocht

 · 
Posted: 22.11.2019 - 11:35  ·  #46
het gaat meer over het verhaal van het even dimmen van je verlichting en soort spannings verlaging denk ik dan aan een misfire zal niet door een spannings verlaging komen denk ik dus dat staat denk ik los van elkaar

En zoals ik al aangaf kun je gewoon keer langs komen om het eens uit te lezen met vida en eens te kijken of dat iets opleverd
Svenskt stål
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zeewolde
Leeftijd: 30
Berichten: 26
Geregistreerd: 09 / 2019
Subject:

Re: Bijzonder verhaal! Hulp gezocht

 · 
Posted: 22.11.2019 - 22:31  ·  #47
Zo ik kan eindelijk zeggen bij deze de laatste update!!

Uiteindelijk bleek het probleem met de stuurpompolie totaal geen verband te hebben met de uiteindelijke problemen.

Auto had ooit storingen die leken op een defect gasklephuis. Deze is toen vervangen bij de dealer maar de storingen bleven bestaan. Bleek uiteindelijk dat het nieuw gemonteerde gasklephuis een productiefout betrof. Ik begreep van de monteur dat er geen soldeerdraad op de 6 polen zat. Deze zijn gesoldeerd waarna er dus weer een normale respons op het gaspedaal was. Toen dus echter nog het stotteren stationair en bokken bij veel vermogen vragen. Uiteindelijk bleek dit een defecte penbobine. Dus nog even 5 nieuwe bougies en 5 nieuwe bobines. Al met al zo haast een compleet nieuwe auto.


Uitlezen is niet meer nodig Dimitri. Onwijs dank voor de tips en het aanbod!

Enige kleinigheidje is dat de monteur de lampjes van het dimlicht heeft vervangen waarna de elektrische verstelbare functie niet meer werkt. Deze was verder wel gewoon aangesloten. Ik wil even de zekering controleren. Weet iemand welke dit is?

Nogmaals dank allen voor jullie meedenken.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0