Binnenspiegel lekt

 
 
 
 
 
nikom
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Berichten: 326
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Binnenspiegel lekt

 · 
Posted: 19.07.2013 - 19:45  ·  #1
Hallo allen
Weet iemand een bedrijf waar ik alleen een compleet glas (met vloeistof erin) kan krijgen?
Mijn binnenspiegel heeft bubbels erin en dus dim functie werkt niet.
Nikolai
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Binnenspiegel lekt

 · 
Posted: 19.07.2013 - 19:47  ·  #2
Wellicht Elferink in Enter even contacteren Nikolai? Grote kans dat die er wel eentje hebben liggen. ;)
nikom
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Berichten: 326
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Binnenspiegel lekt

 · 
Posted: 19.07.2013 - 19:49  ·  #3
maurits
In nagedachtenis
Avatar
Geslacht:
Locatie: Afferden, Gld
Leeftijd: 66
Berichten: 1035
Geregistreerd: 10 / 2008
Subject:

Re: Binnenspiegel lekt

 · 
Posted: 19.07.2013 - 19:57  ·  #4
nikom
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Berichten: 326
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Binnenspiegel lekt

 · 
Posted: 19.07.2013 - 20:01  ·  #5
Quote door maurits

Let op: een spiegel van de sloop gaat alleen werken als het onderdeelnummer exact gelijk is.


als die zelfs zelfde ondr. nummer heeft dan gaat je CV toch niet werken want deze dingen moeten geprogrammeerd worden.
Enige optie is of eentje uit sloop en alleen spiegel (glas) omwisselen of een bedrijf vinden die deze spiegel (alleen glas) kan reviseren.
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Binnenspiegel lekt

 · 
Posted: 19.07.2013 - 20:02  ·  #6
Heb jij anders niet zoiets op onderdeelnummer Maurits? Dat schoot mij ineens in gedachten...
nikom
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Berichten: 326
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Binnenspiegel lekt

 · 
Posted: 19.07.2013 - 20:13  ·  #7
ik zie hier en daar wat staan MP en zo maar die zijn voor S80 en ik weet niet zeker of deze gaat passen op een S60 want volgens vida past het niet.
Ik denk dat het alleen maar connector betreft maar zit ook te twijfelen aan de afmetingen van het glas?!?!?!
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Binnenspiegel lekt

 · 
Posted: 19.07.2013 - 21:15  ·  #8
Als Vida dit aangeeft, kun je dit ook maar beter niet proberen en toch voor een S60/V70 spiegel gaan is mijn gevoel. ;)
MijnS60
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: IJsselstein
Leeftijd: 34
Berichten: 1204
Geregistreerd: 09 / 2010
Subject:

Re: Binnenspiegel lekt

 · 
Posted: 19.07.2013 - 22:52  ·  #9
Neem voor het programmeren van de spiegel eens contact op met obbe van volvotune.
In een gesprek kwamen we er op dat hij ook dat voor elkaar gekregen heeft.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39720
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Binnenspiegel lekt

 · 
Posted: 20.07.2013 - 01:52  ·  #10
Nikolai,

Kun je hier iets mee ? ;-)
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Binnenspiegel lekt

 · 
Posted: 20.07.2013 - 03:01  ·  #11
Obbe??? Ja nou je moet het zelf weten vriend. Ik heb niet zoveel positieve ervaringen met Obbe in Paashuis tijd. Even los daarvan zegt hij jarenlange ervaring te hebben in de tuningswereld, terwijl hij gewoon aan auto import deed en absoluut niet Volvo-waardig handelt! Tuning was voor de Paashuis tijd niet uitgevonden en betekend dus dat zijn luchtkastelen grote onzin (kunnen) zijn.
MijnS60
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: IJsselstein
Leeftijd: 34
Berichten: 1204
Geregistreerd: 09 / 2010
Subject:

Re: Binnenspiegel lekt

 · 
Posted: 20.07.2013 - 09:35  ·  #12
Quote door Trissy1979

Obbe??? Ja nou je moet het zelf weten vriend. Ik heb niet zoveel positieve ervaringen met Obbe in Paashuis tijd. Even los daarvan zegt hij jarenlange ervaring te hebben in de tuningswereld, terwijl hij gewoon aan auto import deed en absoluut niet Volvo-waardig handelt! Tuning was voor de Paashuis tijd niet uitgevonden en betekend dus dat zijn luchtkastelen grote onzin (kunnen) zijn.


Wie heeft het hier over het eventuele tunen.
Het gaat hier nu om de binnen spiegel, als nikolai dit geregeld kan krijgen door hulp van obbe wat is daar mis mee dan?

Iedereen heeft andere ervaringen ergens mee en dan wel in negatieve als positieve kant.

En ja ik spreek uit een goede ervaring met Obbe omdat hij mij geholpen heeft een probleem op te lossen. Dus is het dan verkeerd dat ik die negatieve kant niet heb?

On topic:

Contact opnemen kan nooit kwaad dan hoor je snel genoeg wat je mogelijk heden zijn.
nikom
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Berichten: 326
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Binnenspiegel lekt

 · 
Posted: 20.07.2013 - 11:24  ·  #13
hoi weer :D
Mijn keuze valt op zelf alles regelen want ik vind dit leuk en doet deze dingen graag.
Overigens ik kan geen enkel bedrijf vinden die deze spiegel kan reviseren en lijkt alsof er geen markt voor is.

Ik ga eerst nog een spiegel regelen via sloop dan wordt glas overgezet (glas transplantatie 8-) ).
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Binnenspiegel lekt

 · 
Posted: 20.07.2013 - 15:03  ·  #14
Goed bezig Nikolai! Dit gaat je vast en zeker lukken!

@ mijn S60. Ik heb inderdaad een zeer wrange smaak bij deze man. Ik vind het heerlijk om zelf met mijn auto bezig te zijn. Ik ben door problemen wat volgens deze meneer "tussen de oren" zat erg veel wijzer geworden over mijn auto. Het is dus zo dat ik door deze stelling kan zeggen dat hij in mijn ogen zeer onkundig is. Wat een ander doet moet hij zelf weten maar ik schroom me niet om te waarschuwen. ;) Sorry maar zo ben ik!
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39720
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Binnenspiegel lekt

 · 
Posted: 20.07.2013 - 22:39  ·  #15
Dat is een leuk project Nikolai.
Met een donorspiegel is dit goed te doen, dus groot gelijk.
Als je er tijd voor kunt vinden, foto's zijn welkom.
Succes.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0