Helaas hou ik electronica problemen, vanmorgen lege accu. Nieuwe accu erin, maar toen helaas pas euvel gezien. Binnenverlichting boven blijft knipperen (heel zacht, bijna niet te zien) als deuren op slot zitten. Dus dit trekt de accu leeg. Ook de afstandbediening werkt niet, maar dat zit op dezelfde module. Nu maar zekering 28 eruit gehaald. Het gekke is dat alles prima werkte maar opeens deze storing is ontstaan en soms ook weer spontaan weg is.
Daarnaast had ik problemen met de rechtervoordeur maar dat lijkt nu weer spontaan opgelost. Iemand ook eerdere ervaringen? Ik heb een Volvo V70 2.4 uit 2001.
In onderhoudsboekje zag ik dat mijn Duitse voorganger ook al aantekening heeft gemaakt bij deze zekering, dus wellicht al eerder een probleem.
Daarnaast had ik problemen met de rechtervoordeur maar dat lijkt nu weer spontaan opgelost. Iemand ook eerdere ervaringen? Ik heb een Volvo V70 2.4 uit 2001.
In onderhoudsboekje zag ik dat mijn Duitse voorganger ook al aantekening heeft gemaakt bij deze zekering, dus wellicht al eerder een probleem.