Bizar klein probleem

Misschien de accu?

 
 
 
 
 
RayCis
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 70
Homepage: raycis.nl
Berichten: 205
Geregistreerd: 05 / 2013
Subject:

Bizar klein probleem

 · 
Posted: 13.05.2013 - 16:09  ·  #1
Ik haalde mijn V70 op v/d garage, nu gelukkig met die 2 nwe riemen, en nu net trad er een probleem op, als ik 't contact alleen aan zet, werken de ruitenwissers niet (voor & achter) en de spiegel verstelling niet, en de raambediening op alle deuren niet, de fan ook niet. Ik kan de motor wel goed starten, en zogauw als ik 300m of misschien 2 min. heb gereden, werkt alles weer....Is dit een accu probleem, een zwakke accu? De afstand bediening van de deur vergrendeling werkt wel.

Kom ik terug, zet de motor af, en 10min. later weer 't zelfde probleem... Er branden geen controle lampjes, alles gaat uit, en de zekeringen zijn ook goed....
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Bizar klein probleem

 · 
Posted: 13.05.2013 - 17:39  ·  #2
Het lijkt mij eerder een probleem in het contactblok te zijn! Dit omdat de auto gewoon netjes start. Dus de accu ligt het zeker niet aan. Ik denk dat je contactblokje. Andere zijde van je contactslot niet helemaal lekker is. Dit komt echter vaker voor bij de classic. Ik stuur je even een foto mee van hoe dat ding er bij mij uitziet! ;)
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
RayCis
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 70
Homepage: raycis.nl
Berichten: 205
Geregistreerd: 05 / 2013
Subject:

Re: Bizar klein probleem

 · 
Posted: 14.05.2013 - 07:34  ·  #3
Bedankt, Trissy, ik had de kwestie ook al aangegeven op een Engels Volvo forum, en die zeiden al 't zelfde, ik kreeg er een mooie link bij ook:

http://www.matthewsvolvosite.c…=1&t=55868

Ik weet nu in elk geval waar 't aan ligt....

En de achterbank leuning verwijderen kreeg ik op dit forum al een goeie aanwijzing voor; wat zouden we moeten zonder die fora he?

Maar ja, Volvo mensen, die helpen elkaar, wat?
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Bizar klein probleem

 · 
Posted: 14.05.2013 - 15:23  ·  #4
Uiteraard Ray! Enneuh... Dit contactblok is erg makkelijk te vervangen hoor. Let er wel op dat je het juiste nummer hebt. ;)
RayCis
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 70
Homepage: raycis.nl
Berichten: 205
Geregistreerd: 05 / 2013
Subject:

Re: Bizar klein probleem

 · 
Posted: 16.05.2013 - 16:36  ·  #5
Trissy, probleem = opgelost, het leek idd heel erg op wat jij vertelde, maar in dit geval was het iets anders, een kapot relais dat ergens onder de zekeringkastjes ligt, weet nie precies welke... dat hebben ze vervangen, kostte gelukkig niet zoveel, voor 105,- was ik klaar. Zoiets had ik zelf echt nooit kunnen maken....

En nu staat tie weer voor de deur (in de regen hier, snik snik), dieVvolvo garage zit maar 2km v huis,
af, dus ik fiets erheen, gooi de fiets achterin -zonder achterbank nu gaat dat heeeel makkelijk- en weer huiswaarts...
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
RayCis
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 70
Homepage: raycis.nl
Berichten: 205
Geregistreerd: 05 / 2013
Subject:

Re: Bizar klein probleem

 · 
Posted: 16.05.2013 - 17:38  ·  #6
Zat net dat relais 'es te bekijken; er stond op: MADE in PORTUGAL...ja, dat komt ervan als je de fabricage van dit soort gevoelige electronische onderdelen uitbesteedt aan zd Europese landen, hihi....Hadden ze dat nie kunnen laten maken door Siemens, Motorola ofzo?
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Bizar klein probleem

 · 
Posted: 16.05.2013 - 23:01  ·  #7
Mooi dat het opgelost is! En ja made in..... Kijk eens op het plaatje in de motorruimte. Ik vergaf toen mijn auto ineens alle kwaaltjes! Er staat made in Belgium! :'( :devil: Hahaha sorry zuiderburen maar het staat er echt! :lol:
 
Selected quotes for multi-quoting:   0