Ik gebruik nu al een paar jaar een blue tooth interface (BlueMusic/speak) in mijn V70 met HU850 uit 2014. Op zich doet deze simpele interface zijn werk prima. Maar wat ik irritant vind is dat je niet echt controle hebt over welke telefoon de verbinding maakt met deze interface. In mijn geval dus mijn telefoon of dat van mijn partner. In principe maakt de interface verbinding met de telefoon waarmee het het laatste was verbonden maar om te switchen (nadat je er, al dan niet tijdens het rijden, achter komt dat de adaptor met de verkeerde mobiel verbonden is) moet je dus eerst de bluetooth van de telefoon die niet moet verbinden uit zetten, de auto helemaal uit zetten en dan vervolgens de auto weer op starten. Vervolgens verbindt de interface dus met de telefoon waar je de blue tooth van aan heb staan. Is er een manier om de interface opnieuw op te laten starten zonder dat de auto daadwerkelijk uit gezet en opnieuw opgestart moet worden? Ik zou eigenlijk verwachten dat wanneer je de HU850 uit zet de interface ook uit staat maar dat is dus kennelijk niet het geval. De blue tooth interface blijft dus aan staan (en voeding krijgen) ook al staat de HU850 uit. Pas als de auto helemaal uit gezet wordt krijgt de interface ook geen stroom meer. Kortom is er een manier om je de interface aan of uit te zetten met de aan/uit knop van de HU850?