Boord computer

 
 
 
 
 
Jelle W
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: APELDOORN
Leeftijd: 69
Berichten: 55
Geregistreerd: 01 / 2010
Subject:

Boord computer

 · 
Posted: 15.03.2010 - 20:18  ·  #1
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem. Wanneer ik mijn standkachel activeer, en ik start de auto 'smorgens op de tijd dat ik weg ga dan is hij uiteraard lekker warm en zijn de ruiten schoon. Nu verplaats ik d.m.v. de draaiknop de instelling standkachel naar b.v. huidig verbruik. Dan gaat verloopt hij vanzelf weer naar de standkachel. wanneer ik wederom naar huidig verbruik ga, verloopt hij weer naar de standkachel. Wanneer alles op temperatuur is dan kan ik wel d.m.v. de draaiknop elke gewenste stand krijgen en blijft hij staan.

Wie helpt mij

groeten
Jelle
erwin v70
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Leeftijd: 54
Berichten: 332
Geregistreerd: 03 / 2009
Subject:

Re: Boord computer

 · 
Posted: 15.03.2010 - 20:55  ·  #2
Hallo Jelle,

Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar is de ingestelde tijd al voorbij op het moment dat je aanrijd.
Kan me voorstellen dat als je de klok b.v. hebt ingesteld tot 8.00 uur en je rijd om 7.30 uur aan dat de standkachel dan gewoon tot 8.00 uur in de display blijft staan.
me
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Gelderland
Leeftijd: 38
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 625
Geregistreerd: 10 / 2008
Subject:

Re: Boord computer

 · 
Posted: 15.03.2010 - 22:34  ·  #3
De standkachel blijft volgens mij meedraaien totdat de auto warm genoeg is om zelf de verwarming te gaan draaien. Ik heb dit ook. Je kan hem wel uitzetten door naar standkachel te gaan en daar de reset knop 5 sec ingedrukt te houden.
Jelle W
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: APELDOORN
Leeftijd: 69
Berichten: 55
Geregistreerd: 01 / 2010
Subject:

Re: Boord computer

 · 
Posted: 16.03.2010 - 07:43  ·  #4
Als aanvullende opmerking wil ik nog doorgeven dat ik altijd wanneer ik weg rij kijk of de tijd al verstreken is om de standkachel uit te zetten wanneer deze nog ingeschakeld staat of gewoon te starten wanneer de tijd al verstreken is.
Dan nog komt het verloop naar andere weergaven voor. Nogmaals wanneer de auto warm is, is alles over.

Alvast bedankt voor jullie tips, ik hoor graag nog meer.

groeten
Jelle
Jelle W
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: APELDOORN
Leeftijd: 69
Berichten: 55
Geregistreerd: 01 / 2010
Subject:

Re: Boord computer

 · 
Posted: 30.12.2010 - 15:16  ·  #5
Het antwoord op boord computer display is gegeven. Er blijkt een printplaatje achter te zitten waarvan de draden loskomen. Inderdaad als het interieur koud is doet zich het probleem voor en wanneer deze warm is niet meer.Oplossing voor €.300.00 laten repareren.

ter info
Jelle
 
Selected quotes for multi-quoting:   0