Daar is ie weer... Inmiddels dus de xenon vervangen, was een eitje, en de stuurpomp weer terug naar 120 bar. Beide goed te doen met positief resultaat. De auto rijdt heerlijk en ben er EINDELIJK heel blij mee. Volgende doel is om een liche speling rondom de middenstand van het stuur er uit te krijgen. Als ik rij kan als het ware het stuur licht bewegen (mm's) rondom de middenstand. De buitenste stuurkogels zijn sowieso vrij van speling. De kruiskoppeling in het interieur ook, de onderste waarmee e.e.a. aan het stuurhuis is bevestigd weet ik nog niet. Deze zou het dus kunnen zijn of de binnenste stuurkogels. De auto heeft nu 197 dkm gelopen dus beide zou kunnen. Door alle acties rondom in- en uitbouwen van blok, inlcusief een keer via subframe, zou het de kruiskoppeling kunnen zijn. Iemand nog andere suggesties, en dan met name om te testen en uit te sluiten wat het is? Iemand nog andere suggesties? En hoe kan ik uitsluiten dat het stuurhuis zelf de boosdoener is?