brandstoffilter vervangen

....

 
 
 
 
 
rbts
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 63
Berichten: 20
Geregistreerd: 07 / 2011
Subject:

brandstoffilter vervangen

 · 
Posted: 07.10.2012 - 20:22  ·  #1
Ik wou even het brandstoffilter vervangen van mijn V70 2.5 tdi uit 97. Zit toch gewoon onder de motorkap..? Ik kan niets op het net vinden (plaatjes en video´s) waar dat ding zit. Zie wel allemaal lui onder de auto dingen doen maar niet onder de motorkap..

Heeft iemand ook nog een tip (..vol laten lopen met diesel of juist niet / middeltje erin doen om de sproeiers te reinigen etc)
D5 driver
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zuidbroek
Berichten: 17
Geregistreerd: 09 / 2011
Subject:

Re: brandstoffilter vervangen

 · 
Posted: 07.10.2012 - 20:55  ·  #2
zit bij een v70n voor het rechter achterwiel....misschien bij jou ook wel.
rnieuwenhuijzen
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Almere
Berichten: 109
Geregistreerd: 05 / 2012
Subject:

Re: brandstoffilter vervangen

 · 
Posted: 07.10.2012 - 22:32  ·  #3
Lees mijn verslag maar even over het zelf uitvoeren van een grote beurt voor dezelfde auto. De brandstoffilter zit onder het ronde zilverkleurige metalen onderdeel waar 4 slangen naar toe lopen. Als je voor de auto staat zit ie links bijna achteraan.
rbts
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 63
Berichten: 20
Geregistreerd: 07 / 2011
Subject:

Re: brandstoffilter vervangen

 · 
Posted: 07.10.2012 - 23:24  ·  #4
Quote door rnieuwenhuijzen

Lees mijn verslag maar even over het zelf uitvoeren van een grote beurt voor dezelfde auto. De brandstoffilter zit onder het ronde zilverkleurige metalen onderdeel waar 4 slangen naar toe lopen. Als je voor de auto staat zit ie links bijna achteraan.


..inderdaad, daar zittie bij mij dus ook. Wilde even de twijfel weghalen. Dank. Ik zal ook even naar je verslag kijken. (eerst opzoeken)
 
Selected quotes for multi-quoting:   0