Beste ,
Vorig jaar heb ik mijn brandstofpomp vervangen ivm een storing ( ecm-2900 code ) waarbij de werkcyclus stationair te hoog was > 60%.
Na vervanging was deze keurig binnen spec 35%.
Nu na een jaar ( 35.000 km) komt de code weer naar boven en is de werkcyclus stationair wederom te hoog > 50%.
Ziet er dus naar uit dat de pomp wederom aan het sterven is.
Is dit lauter pech of is er een verband met het rijden op LPG ( tijdens lpg draait de brandstofpomp ook continue)?
Of zou het brandstof niveau van de andere zijde van de tank hier iets mee te maken kunnen hebben waardoor de pomp te droog komt te staan?
Ik zorg altijd dat de tank minimaal 1/4 vol is.
Benieuwd of iemand bekend is met dit euvel....
Vorig jaar heb ik mijn brandstofpomp vervangen ivm een storing ( ecm-2900 code ) waarbij de werkcyclus stationair te hoog was > 60%.
Na vervanging was deze keurig binnen spec 35%.
Nu na een jaar ( 35.000 km) komt de code weer naar boven en is de werkcyclus stationair wederom te hoog > 50%.
Ziet er dus naar uit dat de pomp wederom aan het sterven is.
Is dit lauter pech of is er een verband met het rijden op LPG ( tijdens lpg draait de brandstofpomp ook continue)?
Of zou het brandstof niveau van de andere zijde van de tank hier iets mee te maken kunnen hebben waardoor de pomp te droog komt te staan?
Ik zorg altijd dat de tank minimaal 1/4 vol is.
Benieuwd of iemand bekend is met dit euvel....