Als je motor moeilijk op temperatuur komt zal je vernruik ook doorgaans hoger zijn.
Ik merkte aan mijn 2.9 (ik heb 'm nog niet zo lang) niets bijzonders, totdat het 2 weken geleden ineens -15gr was. Toen kwam de meter niet meer uit de hoek. Investeren in een thermostaatje was een easy fix (ik heb wel gelezen dat bij een T6 het vervangen wat lastiger is dan bij de 2.9 NA)
VWB de banden. Ik rijd nu op Dunlop Winter 215/55/16 en op LPI is het verbruik aan de pomp gemiddeld 1:8,5-9. Het scheelt erg veel wat voor verkeer en wegen ik rijd. Louter stad betekent 1:7, veel snelweg (cc op 130max) daalt het verbruik snel tot 1:10-10,5
Ik merkte aan mijn 2.9 (ik heb 'm nog niet zo lang) niets bijzonders, totdat het 2 weken geleden ineens -15gr was. Toen kwam de meter niet meer uit de hoek. Investeren in een thermostaatje was een easy fix (ik heb wel gelezen dat bij een T6 het vervangen wat lastiger is dan bij de 2.9 NA)
VWB de banden. Ik rijd nu op Dunlop Winter 215/55/16 en op LPI is het verbruik aan de pomp gemiddeld 1:8,5-9. Het scheelt erg veel wat voor verkeer en wegen ik rijd. Louter stad betekent 1:7, veel snelweg (cc op 130max) daalt het verbruik snel tot 1:10-10,5