Mijn V70 zit gelukkig nog strak in de lak, wil alleen wat aan de kunststof strips opmde bumpers gaan doen, deze zijn wat faal geworden. Nu kan ik wel wat hier in de buurt gaan halen, maar ben toch erg benieuwd naar eventuele tips.
Peter

Peter

Echt wonderlijk wat dat spul kunstof mooi kan krijgen. Lat wel... Het gaat hier om de matzwarte stripjes heh!
 Echt wonderlijk wat dat spul kunstof mooi kan krijgen. Lat wel... Het gaat hier om de matzwarte stripjes heh!  Je moet het inderdaad op een doek heel dun aanbrengen. Ik gebruik het bij mijn auto voor de daklijsten en dragers. Ziet er dan weer geweldig uit. Als je het te dik aanbrengt is hert inderdaad verschrikkelijk plakkerig. Even de tijd nemen voor het beste resultaat.
 Je moet het inderdaad op een doek heel dun aanbrengen. Ik gebruik het bij mijn auto voor de daklijsten en dragers. Ziet er dan weer geweldig uit. Als je het te dik aanbrengt is hert inderdaad verschrikkelijk plakkerig. Even de tijd nemen voor het beste resultaat.