C70-II LPG Cabriolet te koop

2007, heel nette auto. Redelijk bod gevraagd.

Benno123
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

C70-II LPG Cabriolet te koop

· 
Posted: 07.10.2025 - 14:22  ·  #1
Hallo, weet niet zeker of het mag omdat het geen V maar een C 70 is maar ik ga het toch proberen. Als het niet mag hoor ik het wel van de moderators. Helaas gaan we onze C70 te koop aanbieden. hij wordt niet genoeg meer gebruikt om de kosten te rechtvaardigen. Met twee grote honden is hij ook niet praktisch in het gebruik genoeg. Een redelijk bod gevraagd is alles wat ik van jullie vraag, Ik zet hem even in rond de € 5000,- Hier komt hij dan..

Volvo C70 II Bouwjaar 2007. Zwart Metallic lak in prima conditie. Kenteken N-702-Hx

Auto is in 2021 uit Belgie geimporteerd in het verleden door de vorige eigenaar. Het gaat om een Volvo C70-II Hardtop cabrio die weliswaar al wat kilometers gedraaid heeft maar er nog vele meekan. De standaard 2,4 liter Benzine motor loopt prima op LPG, 2,5 jaar geleden is er wel door Obbe een tuning in gestoken om alle Niet turbo Paarden vrij te geven. Alle onderhoud is bij en dit jaar zijn naast de bougies en staafbobines de aandrijfassen voor en alle motorsteunen vervangen. Hierdoor rijdt de auto weer prima. De auto is compleet en netjes uitgerust. Volledig net lederen interieur met elektrisch verstelbare stoelen, natuurlijk de obligate stoelverwarming, goed werkende Air Conditioning en premium geluidsinstallatie. De auto heeft een Parrot carkit ingebouwd die prima werkt. de originele RTI navigatie is nog ingebouwd en werkend (ook al is het kaartmateriaal verouderd aan het raken). Er is zelfs een reserve DVD speler bij omdat de originele af en toe geen zin heeft om te werken. Nog niet aan toegekomen om dit te vervangen maar voor een origineel liefhebber een leuke gagdet.

De auto staat op mooie lichtmetalen velgen met verse Maxxiss 4-season banden. Deze zitten er ongeveer 10.000 km op dus je kunt er nog een hele tijd mee toe.

Gasaansluiting zit in de benzineklep met een mini-aansluiting. Natuurlijk zijn de adapters erbij.

Auto heeft een nieuwe afneembare trekhaak.

Alles werkt zoals het hoort, het is zeker geen nieuwe auto natuurlijk maar een prima, heel nette hardtop Cabriolet die nog jaren meekan en waar je heerlijk in kunt cruisen.

APK tot 3 januari 2026 15 september 2026

Met vriendelijke groet,

Benno van Ham
06-37529277
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Barre gaander
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 101
Subject:

Re: C70-II LPG Cabriolet te koop

· 
Posted: 07.10.2025 - 15:48  ·  #2
(Vraag)prijs vermelden schijnt wel een vereiste te zijn.
Mooie bak...🤩
Selected quotes for multi-quoting:   0