Carkit onder de stoel?

 
 
 
 
 
maus-mèt-volvo
 
Avatar
 
Subject:

Carkit onder de stoel?

 · 
Posted: 05.01.2011 - 15:59  ·  #1
Beste forummers,

Ik heb een V70 uit 2003 met zwanehals en speaker in de hoofdsteun. Op het dashboard zit een houder voor een Nokia, ik denk 6230 of zo. Uit de rugleuning komt een grijze kabel die via de zitting onder de stoel verdwijnt naar een kastje; hierop zit ook weer een connector die onder het tapijt verdwijnt.

Is dit de eigenlijke carkit en kan ik die straffeloos kan vervangen voor een bleutooth module?

Alvast bedankt!!

Groet,

Maurice
maus-mèt-volvo
 
Avatar
 
Subject:

Re: Carkit onder de stoel?

 · 
Posted: 19.01.2011 - 13:25  ·  #2
Quote door maus-mèt-volvo

Beste forummers,

Ik heb een V70 uit 2003 met zwanehals en speaker in de hoofdsteun. Op het dashboard zit een houder voor een Nokia, ik denk 6230 of zo. Uit de rugleuning komt een grijze kabel die via de zitting onder de stoel verdwijnt naar een kastje; hierop zit ook weer een connector die onder het tapijt verdwijnt.

Is dit de eigenlijke carkit en kan ik die straffeloos kan vervangen voor een bleutooth module?

Alvast bedankt!!

Groet,

Maurice


Nou ik heb het zelf nu onderzocht, maar bij deze toch het antwoord zodat anderen er mee geholpen zijn. Het blijkt dat ik een CARK-91 van Nokia heb waarvan de box inderdaad onderde bestuurdersstoel is weggewerkt. Je kan deze box, de HFU-2 vervangen voor de HF-5 van de CK7-w bleutooth carkit, ook van Nokia. Daarbij moet je dan de "opneemknop" CU-7 aansluiten, slim is om de houder van de CARK-91 te verwijderen en vanaf de box een draad mee te trekken; hiermee trek je dan de draad van de opneemknop weer terug richting de box. Alle bestaande kabels passen gewoon verder op de HF 5, dus ook de microfoon en het speakertje in/aan de hoofdsteun. Ik ga nog kijken of er een mutebox tussen zit/kan.

Wordt vervolgd
 
Selected quotes for multi-quoting:   0