Bij het verkopen van mijn XC60 ga ik binnenkort de schuur ook leegruimen. Ik heb daar nog 3(?) x 5 liter Castrol Magnatec C3 5W40 (o.a. geschikt voor auto's met DPF) staan, en een onderhoudssetje met filter, filterhuis, pakking en vloeistof voor de haldex koppeling. Misschien heb ik ook nog een oliefilter liggen.
ik zag zo snel even op autodoc dat die olie een tientje per liter kost (?), maar als ik er iemand hier mee kan blij maken mag het voor 5 euro/liter weg (minimaal 5 liter)
Dat haldex onderhoudssetje inc 1 liter originele Volvo olie mag voor 30 euro weg, kan zo niet direct een prijs vinden maar dacht dat ik er iets van 50 euro voor had betaald destijds.
Liefst alles bijelkaar in een keer weg voor 100 euro.
stuur me een PM bij interesse, voorkeur is voor ophalen in Wageningen.
ik zag zo snel even op autodoc dat die olie een tientje per liter kost (?), maar als ik er iemand hier mee kan blij maken mag het voor 5 euro/liter weg (minimaal 5 liter)
Dat haldex onderhoudssetje inc 1 liter originele Volvo olie mag voor 30 euro weg, kan zo niet direct een prijs vinden maar dacht dat ik er iets van 50 euro voor had betaald destijds.
Liefst alles bijelkaar in een keer weg voor 100 euro.
stuur me een PM bij interesse, voorkeur is voor ophalen in Wageningen.