centrale deurenvergrendeling

 
 
 
 
 
NickBV
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Arkel
Leeftijd: 31
Berichten: 68
Geregistreerd: 09 / 2013
Subject:

centrale deurenvergrendeling

 · 
Posted: 08.10.2013 - 22:38  ·  #1
goedenavond,

sinds ik mijn Volvo V70 uit '98 heb, werkt de afstandbediening niet van de deurenvergrendeling, de centrale deurenvergrendeling met de sleutel werkt wel op de 4 portieren, maar niet op de achterklep.

heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: centrale deurenvergrendeling

 · 
Posted: 08.10.2013 - 22:45  ·  #2
De afstandsbediening werkt pertinent niet? Zit er wel een volle batterij in? Dat je Centrale verder wel werkt minus de achterklep.... Ik denk aan een kapot slot! Dit komt trouwens vaak voor bij de Classic's. Heb die van mij ook vervangen! ;)
NickBV
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Arkel
Leeftijd: 31
Berichten: 68
Geregistreerd: 09 / 2013
Subject:

Re: centrale deurenvergrendeling

 · 
Posted: 08.10.2013 - 22:49  ·  #3
ja heb de batterij vervangen, wel met een batterij van de Action, wil dit nogmaals proberen met een Duracell.
sinds ik de V70 in mijn bezit heb werkt de afstandbediening niet, heb wel 2 afstandbedieningen in mijn bezit.
wanneer dit niet werkt zal het om een sensor of de afstandbediening zelf gaan denk ik?
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: centrale deurenvergrendeling

 · 
Posted: 08.10.2013 - 23:07  ·  #4
Sensor kan ik me eigenlijk niet voorstellen! Twee afstandsbedieningen kapot ook niet.... Zijn alle zekeringen oké? Misschien deze er eens 1 voor 1 uithalen en kijken of ze heel zijn?? Zeer apart dit!
NickBV
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Arkel
Leeftijd: 31
Berichten: 68
Geregistreerd: 09 / 2013
Subject:

Re: centrale deurenvergrendeling

 · 
Posted: 08.10.2013 - 23:51  ·  #5
heb de 2 zekeringskasten onder de motorkap gecontroleerd, geen enkele zekering is kapot. weet niet of ze voor de deursloten ergens anders zitten misschien?
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: centrale deurenvergrendeling

 · 
Posted: 08.10.2013 - 23:57  ·  #6
Nee die zouden onder de kap moeten zitten. Dan ga ik toch even denken aan de ontvanger. Dit wordt vrees ik toch uitlezen....
NickBV
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Arkel
Leeftijd: 31
Berichten: 68
Geregistreerd: 09 / 2013
Subject:

Re: centrale deurenvergrendeling

 · 
Posted: 09.10.2013 - 08:36  ·  #7
Ik zal de zekering eens wisselen, en de batterij nogmaals, en anders eens n kabeltje uit China halen en een programma proberen te downloaden! Zou sowiso geen kwaad kunnen om m uit te lezen, heb voldoende kleine storinkjes!
Bedankt!
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: centrale deurenvergrendeling

 · 
Posted: 09.10.2013 - 15:22  ·  #8
Graag gedaan! En als je het kabeltje hebt kan ik je het programma ook nog toesturen. ;)
NickBV
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Arkel
Leeftijd: 31
Berichten: 68
Geregistreerd: 09 / 2013
Subject:

Re: centrale deurenvergrendeling

 · 
Posted: 09.10.2013 - 17:50  ·  #9
kijk, dat is helemaal super!!
 
Selected quotes for multi-quoting:   0