Centrale deurvergrendeling

Sommige deuren sluiten niet af

MlaRoi
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

Centrale deurvergrendeling

· 
Posted: 22.08.2020 - 14:01  ·  #1
Dag allen,

Ik heb al veel gezocht op het forum maar de echte oplossing ben ik nog niet tegen gekomen.

Mijn V70 heeft een probleem met het afsluiten en van de achterportieren en de achterklep. Bij het openen van het slot gaan de voordeuren altijd van het slot. De achterdeuren gaan soms van het slot. Het pennetje komt meestal wel omhoog maar dan kan ik de deur nog steeds niet openen (van binnen en buiten niet). Soms reageert het slot überhaupt niet van de achterportieren.

De achterklep reageert vaak ook niet. Ik moet meestal meermaals de auto op slot en van het slot afhalen om de achterklep te kunnen openen of weer op slot te krijgen.

Ik lees dat sommigen zeggen dat het helpend kan zijn de accu los te halen, maar die is recent los geweest. Dus dat gaat geen oplossing bieden.

Andere suggesties?
Volvo70V

Subject:

Re: Centrale deurvergrendeling

· 
Posted: 22.08.2020 - 14:39  ·  #2
Heb de laatste tijd diverse deuren en achterkleppen uit elkaar gehaald, en heb je alles al is goed gesmeerd?, ook van binnen echt op de slot delen?, waar meestal vet hoort te zitten zit vaak namelijk niks meer... en dat geeft een stroeve werking.met niet functioneren tot gevolg.... betekent wel dat je diverse dingen zult moeten demonteren... kan een idee zijn
MlaRoi
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

Re: Centrale deurvergrendeling

· 
Posted: 22.08.2020 - 14:55  ·  #3
Dank voor je reactie! Dat ga ik in ieder geval eens proberen. Wat voor soort smeermiddel raad je aan?

Selected quotes for multi-quoting:   0