Centrale deurvergrendeling v70 II

SPY centrale vergrendeling

 
 
 
 
 
herbertbruins@home.nl
 
Avatar
 
Subject:

Centrale deurvergrendeling v70 II

 · 
Posted: 25.12.2009 - 13:52  ·  #1
Heeft iemand ervaring met het installeren van een SPY vergrendelingsset,
op de bestaande centrale vergrendeling van een v70 van 2001?
Het liefst wil ik dit set op de centrale unit in het linker portier monteren,maar ik vraag me af of dit mogelijk is?
V70 2.4T
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Leeftijd: 53
Berichten: 710
Geregistreerd: 02 / 2009
Subject:

Re: Centrale deurvergrendeling v70 II

 · 
Posted: 25.12.2009 - 23:30  ·  #2
Heb toch wel wat ervaring met het inbouwen van allerlei apparatuur, ook vergrendeling en alarm etc. Maar wat bedoel je met SPY (ik neem maar even aan dat je daarmee het merk bedoeld dat ook alarmsystemen maakt?).

En wat is je bedoeling ervan, als er al CV op je auto zit (of lees ik het verkeerd), waarom zou je er dan een extra bij opzetten?, tenzij de originele kapot is...

Als het om een complete set met alarm gaat, snap ik het al beter, al zijn er dan mooiere oplossingen, waarbij je je eigen afstandsbediening kunt blijven gebruiken (wel wat duurder, oke).

Je kunt met een servomotor van een universele CV elk slot aansturen dat met een verbindingsstang werkt ( je verbind de bedieningsstang gewoon met de bestaande) dus ook met een originele van Volvo want ook daar zit tussen de servomotor en het slot een verbindingsstangetje.

Met wat meer info kan ik wellicht wat specifieker antwoorden.
herbertbruins@home.nl
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale deurvergrendeling v70 II

 · 
Posted: 26.12.2009 - 00:07  ·  #3
Het is een set zonder alarm,ik heb deze auto in duitsland gekocht er zijn enkel 2 sleutels bij en wil deze vervangen door klapsleutels, dus de transponders over zetten in de klapsleutel.
Het is misschien iets omslachtig maar de klapsleutel bevalt me wel goed, mijn vorige volvo had dat ook.
Vandaar mijn vraag.
Bvd voor uw andwoord.
V70 2.4T
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Leeftijd: 53
Berichten: 710
Geregistreerd: 02 / 2009
Subject:

Re: Centrale deurvergrendeling v70 II

 · 
Posted: 26.12.2009 - 01:18  ·  #4
Oke, duidelijk, dan moet het te doen zijn, je kunt dan gewoon de verbindingsstangen met elkaar verbinden.

Dat van die klapsleutel kan ik me voorstellen, vond ik zelf ook mooier en praktischer als een losse sleutel en ab. Ik heb het dus ook zelf gedaan, en ander forumleden ook, maar dan met een originele Volvo sleutel van de sloop, kijk eens in dit draadje:
viewtopic.php?t=269&highlight=klapsleutel

Het is maar een tip, is ook weer iets duurder wanneer je een originele sleutelkop besteld, maar ik vind persoonlijk de sleutel wel mooier als die van SPY, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak en daarover....
herbertbruins@home.nl
 
Avatar
 
Subject:

Re: Centrale deurvergrendeling v70 II

 · 
Posted: 26.12.2009 - 16:24  ·  #5
Helemaal duidelijk, ik ga me daar deze week wel even mee vermaken.
bedankt voor je snelle antwoord.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0