Aangezien we niet weten welke maat remschijven je onder je auto hebt is het niet mogelijk om een specifieke link te geven. Gewoon zelf even zoeken dus.
Aangezien we niet weten welke maat remschijven je onder je auto hebt is het niet mogelijk om een specifieke link te geven. Gewoon zelf even zoeken dus.
Wat is nu het voordeel van de gecoate schijven?
De kleur verdwijnt toch na 1x remmen?
Wat is de functie ervan?
Bij de Brembo schijven die ik achter heb houd dat in dat de zichtbare delen die niet door de blokken geraakt worden antraciet gespoten zijn....en dat houd zich na 1.5 jaar nog prima!
Aangezien ik niet tevrede ben met mij Ate blokken ben ik benieuwd of ik dus wel de goede heb gehad. Nu ben ik aan het google en ik kwam een foto tegen die ik nu natuurlijk niet meer kan vinden en zag hem ook met een half oog terwijl ik tekst aan het leze was. Als het goed is moeten er op de Ceramische blokken van Ate de Code staan LD7145 (wellicht een ander nummer maar gaat vooral om de LD markering. Op de zijkant. Wie zou even tussen zijn velgen willen spieken of dat dat klopt. En/of ik dat ik dat inderdaad in de gauwigheid goed zag. Kan ik dat mee vermelde in de mail aan Autodoc. En/of is het natuurlijk meteen duidelijk als jullie hem wel hebben ik niet. Zal morgen zelf ook even op de blokke bij mij spieken of het er opstaat of niet.
Is dat ook weer beantwoord .
Ik heb die keramische blokken van Ate nu een half jaartje of zo, remt prima.
Na enige weken moet je ze even stevig gebuiken, dan zijn ze daarna helemaal top. Of echt inremmen, dat schijnt ook te kunnen...
DJ