cleaning airconditioning

desinfectie

 
 
 
 
 
Leonium
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: westen van het land
Leeftijd: 62
Berichten: 101
Geregistreerd: 02 / 2013
Subject:

cleaning airconditioning

 · 
Posted: 15.05.2013 - 11:03  ·  #1
Zie even geen onderwerplijst waar deze in thuishoort, dus maar even bij algemeen.
Voel u vrij om het te verplaatsen

Van de week viel het Euromaster krantje in de bus met daarin een aanbieding voor diverse CC en airco werkzaamheden.
Daaronder ook een desinfectie behandeling, in de aanbieding van 29,95 voor 22,46(ook leuke afronding)
Aangezien ik al een tijdje vond dat het af en toe muf rook als ik de eerste rit van de dag ging maken, heb ik gelijk online afspraak gemaakt.

Gisteren is dit behandeld en wat een verschil, de eerste dag wordt je erg bedolven onder een odeurtje, maar dat is de volgende dag verdwenen. Vanochtend ingestapt en je merkt dat het gewerkt heeft. En dit voor z'n zacht prijsje, dat ik het iedereen kan aanraden. Daar ga je zelf niet voor klooien. Hij werkt beter en het is echt frisse lucht die binnen komt.

Eigenlijk moet meteen je interieurfilter gelijk vervangen worden, maar dit was bij mij net 2 maanden geleden bij de grote beurt gedaan.

Ze werken met het systeem van Wynns, dus ook de ozon die gebruikt wordt, wordt gelijk weer afgebroken, belangrijk vor je gezondheid. De volgende beurt heb ik alweer voor het najaar, net voor de winter, gepland, je krijgt nl ook nog een couponnenboekje mee, met daarin bon voor 50% korting op de behandeling, dus de volgende is nog maar 15,--! Ben je ieder geval verzekerd van een schimmelvrije airco.

Wellicht tip voor iedereen die twijfelt.
Arthur30
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 41
Berichten: 332
Geregistreerd: 03 / 2013
Subject:

Re: cleaning airconditioning

 · 
Posted: 15.05.2013 - 13:02  ·  #2
Dat is goed om te weten! Nu het weer langzaam aan wat warmer aan het worden is staat de airco weer steeds vaker aan en vooral bij het "net" aanzetten produceert de airco geregeld een boevenlucht.
Bedankt voor de tip!
 
Selected quotes for multi-quoting:   0