Hallo mijn naam is Mike
Woonachtig in Friesland.
Sinds kort de trotse bezitter van een volvo v70 2.4 uit 2001.
Jammer genoeg heeft de vorige eigenaar niet zoveel gehad met het onderhoud van de auto.
Hier ben ik jammer genoeg pas later achter gekomen, gelukkig is ze nu in goede handen.
Ze heeft nu inmiddels de nodige reparaties al achter de rug. Zal een kleine opsomming maken.
nieuwe draagarmen voor
nieuwe schokbrekers voor
nieuwe distributie riem
nieuwe condensor
nieuwe radiateur
nieuwe veren achter. enz enz
inmiddels al een heel kostenplaatje.
Maar het moet gewoon goed vind ik.
Maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan. Hopelijk kan iemand van jullie mij daar mee helpen.
Gisteren met het wisselen van de accu. Plaats de nieuwe accu erin, start de auto weer, blijkt dat mijn hele unit van de climate control niet meer werkt.
Geen enkel knopje reageert nog ergens op.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Woonachtig in Friesland.
Sinds kort de trotse bezitter van een volvo v70 2.4 uit 2001.
Jammer genoeg heeft de vorige eigenaar niet zoveel gehad met het onderhoud van de auto.
Hier ben ik jammer genoeg pas later achter gekomen, gelukkig is ze nu in goede handen.
Ze heeft nu inmiddels de nodige reparaties al achter de rug. Zal een kleine opsomming maken.
nieuwe draagarmen voor
nieuwe schokbrekers voor
nieuwe distributie riem
nieuwe condensor
nieuwe radiateur
nieuwe veren achter. enz enz
inmiddels al een heel kostenplaatje.
Maar het moet gewoon goed vind ik.
Maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan. Hopelijk kan iemand van jullie mij daar mee helpen.
Gisteren met het wisselen van de accu. Plaats de nieuwe accu erin, start de auto weer, blijkt dat mijn hele unit van de climate control niet meer werkt.
Geen enkel knopje reageert nog ergens op.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?