Weet iemand een manier om aan de code van een sc802 te komen. Zat niet bij de papieren en de vorige eigenaar kan ik het niet meer vragen (overleden). Of heeft iemand nog een werkende orginele volvo radio ergens onder het stof liggen. Kom hem graag halen want ik wil hem volledig oem houden. Gaat om een v70 celebration uit 1997.
In Beesd bevindt / bevond zich de importeur. Een telefoontje leerde mij dat ik de code niet via de telefoon zou krijgen, daar ik mij niet kon identificeren en men dus niet kon vaststellen of ik wel de eigenaar was van het voertuig. Ze verwezen mij dus naar de dealer in Geleen. Daar vanmorgen aangekomen, konden ze in het systeem niets terug vinden. De code zou dus opgevraagd moeten worden en dat zou mij €17,- gaan kosten. Ok dacht ik, dat moet dan maar, daar ik het ook niet fijn vond om te rijden in stilte. De meneer achter de balie loopt mee naar buiten en haalt de radio er uit. Wat blijkt! staat de code idd op het apparaat geschreven. Radio weer aangesloten, code ingetoetst en we hebben weer muziek! Kosten: noppes